ik heb het toch verteld

A

Anoniem

Guest
hihi nou ik heb ht vanavond toch maar verteldaan mn ouders en broers en zussen.
ik kon me mond gewoon niet langer houden haha

ze waren reuze bij

HIhi. Fijn joh! Kun je er lekker over praten.

Ik heb het mijn ouders ook maar verteld. Maar ja, mijn moeder is hier dan ook om op mij en mijn kind te passen, dus dan hou je het ook niet voor je, nietwaar.
Ze waren voorzichtig enthousiast.

(even voelen wat we er zelf van vonden gezien de omstandigheden, miskraam, vermoeidheidsklachten!)

San.

lekker voor je meis, kan je heerlijk kleppen en voorgenieten met je mama!

eey

ja nou ik zit daar nu dus ook mee ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad en ze hebben me toen heel goed gesteunt en vooral mn moeder en daarom kon ik nu gewoon niet wachten kijk je gaat er natuurlijk nooit van uit he maar ja omdat ik het al een keer mee heb gemaakt hou je het wel in je achterhoofd...

groetjes

tuurlijk dat zal ook wel even blijven, je steunt elkaar in goede en slechte tijden he, ik denk daarom dat het extra leuk is dat je ouders het weten, ze heeft je immers ook in slechte tijden gesteund dus het leuke nieuws delen hoort er dan ook een beetje bij..

Beloon jezelf elke week met iets kleins, dan maak je een feestdag(je) van elke week weer erbij! al is het maar een paar sokjes, een leuk rompertje of dergelijk.
Ik vond dat ontzettend leuk om te doen en elke week weer een feestje hier thuis!

Terug
Bovenaan