Ik heb jullie gevonden!!

Hallo meiden!!! (ik kan dat zeggen, ben volgens mij de oudste hier!! hihi)

Ik keek af en toe of het januariforum al geactiveerd was, maar nee, zitten ze hier te kletsen.

Ik ben net weer thuisgekomen van een paar dagen weg. Heerlijk bij mijn schoonouders gebivakeerd en van daar uit veel vrienden bezocht. Wij wonen nu een heel eind uit de buurt waar we vandaan komen, dus is het heerlijk om dan een paar dagen in onze oude buurt te vertoeven en een aantal mensen af te gaan. En maar  niks zeggen over mijn zwangerschap.... Moeilijk hoor, maar we willen eerst meer zekerheid hebben. Komende week maar ik maar eens een afspraak bij de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.

Het gaat nog steeds goed, gelukkig. Voel niks bijzonders, niet misselijk (blij toe dat mijn schoonmoeder mij dus niet 's ochtens vroeg hangend boven het toilet heeft gevonden, das zo lastig dan om het "geheim" te houden dan!!) ik ben niet extreem vermoeid of wat dan ook.

Volgens mijn berekening ben ik 1 januari uitgerekend. Ter completering: Ik ben 43 jaar, en hoop kind nr 7 (voor mijn man kind nr 2) op de wereld te zetten.

Anita


 
Hoi je naam kwam me al bekend voor!   Er wachten nog meer toekomstige moeders.
Zie elders. Kan wel zeggen ja dat je een stukje ouder bent dan mij. Ik ben 28 en 2 dagen na jou uitgerekend van ons 2e kindje!
Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan