ik heb jullie nodig

A

Anoniem

Guest
denk ik,
want ik ben 1 dag overtijd, en dat ben ik nog nooit geweest, en ik heb nog steeds gevoelige borsten en ik kan smorgens nix eten, terwijl ik normaal met gemak 1 of 2 bammetjes naar binnen werk.
snap het niet zo goed, het kan wel het ontpillen zijn.
mijn vriend wil graag dat ik test, maar ik wilde even wachten en niet meteen op mijn nod testen, nou dat is gelukt, maar nu heb ik jullie steun een beetje nodig om deze week door te komen, want ik weet dat ik nog aan het ontpillen ben en dus niet echt mag hopen, maar ik heb wel af en toe de zenuwen, kan er nix aan doen, het gebeurt vanzelf.
hoop dat ik er op mijn werk minder mee bezig ben.

groetjes

denk ik,
want ik ben 1 dag overtijd, en dat ben ik nog nooit geweest, en ik heb nog steeds gevoelige borsten en ik kan smorgens nix eten, terwijl ik normaal met gemak 1 of 2 bammetjes naar binnen werk.
snap het niet zo goed, het kan wel het ontpillen zijn.
mijn vriend wil graag dat ik test, maar ik wilde even wachten en niet meteen op mijn nod testen, nou dat is gelukt, maar nu heb ik jullie steun een beetje nodig om deze week door te komen, want ik weet dat ik nog aan het ontpillen ben en dus niet echt mag hopen, maar ik heb wel af en toe de zenuwen, kan er nix aan doen, het gebeurt vanzelf.
hoop dat ik er op mijn werk minder mee bezig ben.

groetjes
Hoi Fiepke,

spannend he!!! Zou zelf niet kunnen wachten met testen, zeker niet tot einde van de week . Was denk ik allang naar de winkel gestormd!!
Toen ik met mijn pil stopte kreeg ik mijn ongi na 27 dagen, maar ja dat is natuurlijk bij iedereen anders.

Ik ga gewoon heel erg voor je duimen en succes met het wachten tot je gaat testen!!!!

Liefs,
Mienetje

Jeetje Fiepke, spannend. Tis een heel goed teken dat je borsten nog steeds pijn doen. De mijne vertonen sinds gister helemaal geen "afwijkingen"meer helaas, dus voor mij zal het wel niet raak zijn. heb 15 mei  pas nod, maar voel dat ik niet zwanger ben en kan dus zeggen: op naar ronde 3.

Ik hoop zo voor je dat het raak is. Knap hoor dat je kunt wachten!! Zou ik niet kunnen denk ik(weet ik)
sterkte en hou je vriend (en ons) niet al te lang in spanning hè?!
xxx Annette

Hoi Fiepke,

Het is misschien niet de hulp die je vraagt, maar ik zou gewoon een test doen als ik jou was. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en hoef je ook niet zo in de zenuwen te zitten. Waarom zou het bij jou niet raak kunnen zijn????

En laat het ons dan ook even weten....

Groetjes, Jetje

Hoi meid,

Wat een onzekerheid toch!!! Als je nog geen ongi hebt gehad zou ik toch maar eens testen zeker met die klachten die je hebt!!!
Niet wachten, dan maak je veels te veel onzeker!!!
Gewoon testen doen hoor!!!
En ik duim voor je dat het raak is waarom niet!!!

Succes ermee!!!

Groetjes Sandy

Hoi Fiepke

Ik zou ook meteen ga testen als ik jou was hoor! Als je nog nooit een dag overtijd bent geweest al helemaal. Het kan prima hoor, meteen zwanger worden na de pil. Succes!

Groetjes Ditte

SUPER bedankt voor jullie reacties.
ik weet nog niet helemaal wat ik ga doen, al maken jullie het wel moeilijk om nog te wachten met testen haha
ik denk alleen gewoon zo: ik ben net voor het eerst van mijn pil af, dan is het toch niet zo heel erg mogelijk om de eerste keer al aan te tellen?
ik laat jullie zeker iets weten, als ik iets weet.
maar ik denk dat ik nog probeer om eventjes vol te houden.
wel fijn dat ik jullie heb want met onze vrienden hebben we het er niet over, omdat we niet het gevraag elke maand aan ons hoofd willen hebben, terwijl we net pas zijn begonnen.
ik heb wel een collega van mij verteld dat ik overtijd was, en ze was zo enthousiast, das wel fijn, maar mijn baas mag het niet weten, tenminste nog niet.....haha
ik ben er gewoon zenuwachtig van...
kus

Terug
Bovenaan