Ik heb jullie raad nodig...

Wijze dames van het forum,ik wil graag weten wat jullie zouden doen in mijn situatie...
Delano is écht heel erg ziek,zo heb ik hem volgens mij nog nooit meegemaakt.
Hij heeft koorts,ontstoken oogjes,is heel erg verkouden en krijst het uit van de pijn in zijn keeltje.
Wij hebben morgen morgen een bruiloft van mijn nicht in Amsterdam,dat is dus een heel eind rijden vanuit Drenthe.
Ze vertrekken volgende week voor 2 jaar naar Singapore,dus een laatste kans om ze nog ff te zien(al zie ik haar normaal ook miss één keer per jaar maar goed,haha).
De bruiloftsgasten is  een overnachting aangeboden in een luxe hotel,dus dat is niet gek!
De kids zijn niet uitgenodigd dus die logeren bij oma.
Nu twijfelen wij of we uberhaupt heen moeten gaan,hij is zo ontzettend ziek en mijn schoonmoeder is al zo'n paniekvogel...pfff,die weet zich er geen raad mee vrees ik.
Mijn vraag dus,wat moeten we nu doen?
Ik weet wel dat jullie niet voor ons  kunnen beslissen maar ik wil graag weten wat jullie zouden doen!
Alvast bedankt dames!
Groetjes Tanja

Tja, lastig. Maar als ik in jullie schoenen zou staan bleef ik thuis..... Als er iets gebeurt met Delano en je bent dan in Amsterdam dan ben je ook niet 1,2,3 thuis om je schoonmoeder te helpen. En ik denk dat als je nu nog belt met je nichtje dat ze het vast wel zal begrijpen...

Heel veel beterschap gewenst van ons en meid, je moet doen wat jouw moederhart je ingeeft.....

Groetjes Jolanda

Ja Jolanda,dat is wel zo...
We zijn niet 123 thuis als het echt mis is.
Pfff,ik vind het zo vervelend,zowel voor mijn nicht,als voor ons en niet te vergeten de zieke kleine man!
Hij is zo ontzettend ziek,sneu hoor!
We kijken de nacht nog even aan en beslissen denk ik morgen hoe en wat,maar ik vrees dat we id thuis moeten blijven...
Een telefoonnummer van mijn nicht heb ik niet aangezien ze geen huis meer hebben,maar dan bellen we morgenvroeg mijn tante maar(haar moeder).
Bah,ik baal er écht van.
Dit soort dingen komen altijd als het niet uitkomt hè!
Bedankt voor je advies!
Gauw ff bakkie doen trouwens???
Groetjes Tanja

Ik zou morgen inderdaad nog even afwachten. Eén nachtje goed slapen kan een wereld van verschil maken. Ik hoop dat Delano zich morgen een stuk beter voelt en dat jullie gewoon kunnen gaan. Maar als ie toch nog zo ziek is, zou ik persoonlijk niet gaan.

Groetjes Fonske

Idd, even de nacht afwachten en als je morgen nog steeds twijfelt gewoon niet gaan...
En dat bakkie doen moeten we snel een keertje weer afspreken !! Daar mail ik je na het weekend nog over.

Dikke knuffel van ons !

Ha Tanja

Lees nu je berichtje pas, maar ben natuurlijk wel benieuwd hoe het afgelopen is? Is het mannetje er weer bovenop en zijn jullie uiteindelijk nog naar Amsterdam geweest?

Liefs
Susan

We zijn uiteindelijk niet gegaan,balen!
Maar achteraf gezien wel verstandig,het mannetje was zó ziek,hij is nog niet helemaal beter!!!
Maar wel jammer om dit te hebben moeten missen hoor!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan