Ik heb jullie zoooo gemist.

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wij zijn na 12 weken zonder internet te hebben gezeten eindelijk weer terug van weggeweest. En ik heb jullie zo gemist. Ik heb echt het gevoel dat jullie mijn vriendinnen zijn geworden (ook al ken ik jullie niet in levende lijve) en ik kon mijn problemen niet met jullie bespreken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet had verwacht maar ik ben heeeeel blij om terug te zijn. Het gaat me niet lukken om alles bij te lezen maar ik ga weer mee doen hoor!
Ik zal ff vertellen hoe het nu met Tiara gaat: Het gaat SUPER. het is zo een lekker wijfie (op de driftbuien na haha). Ze heeft nu in totaal 6 tanden en ze staat heel goed en loopt aan de hand mee. Over 2 weken hebben we een feestje want dan wordt ze al weer 1 wat gaat het toch snel he?!

Groetjes Nancy

Welkom terug nancy! Leuk dat je er weer bent!
We willen nu natuurlijk wel even een recente foto van jullie zijn he, want 12 weken is wel errugh lang hoor!!!

Groetjes van Cissy en Fabio

Welkom terug!!!
En jeetje zeg ik zat een week zonder internet en begon al met trillingen
En we willen foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misschien leuk in de fotowedstrijd topic....

Pauline

wow 3 maanden... wel lang hoor!
welcome back!

groetjes Jenneke mv Ivar

Welkom terug!! Ik ken het goevoel hoor! Woensdag zat ik een dag zonder en dat vond ik al erg!!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Klets maar weer gezellig mee hoor.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Gezellig dat jullie er weer zijn!!!

groetjes Daniëlle.

Nou na 12 weken heb je in ieder geval aardig wat bij te lezen..hihihi...

Welkom terug! Kan me voorstellen dat je dan alles echt heel erg hebt gemist! Succes met alles bijlezen, voor zover je eraan toekomt.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan