ik heb m'n hoofd nergens meer bij!

hoi!

Zijn er meer meiden die hiermee zitten?
Ik ben zo ontzettend vol van het zwanger zijn, van het kindje in mijn buik en van mijn dikker wordende buik, en ik ben zo ongeduldig tot het geboren wordt! Maar wat nu dus mijn 'probleem' is, ik functioneer bijna niet meer!! Ik heb mijn eigen bedrijfje, maar m'n ambitie is op dit moment ver te zoeken, terwijl ik dat juist wel heel erg had! ik kan m'n gedachten er slecht bij houden en doe 5x zo lang over m'n werk omdat ik steeds wel iets bedenk om op internet te gaan bekijken over baby's.

Verder ben ik af en toe ook een gevaar op de weg, ik heb veel minder overzicht op het verkeer als het druk is en heb al een paar keer bijna een botsing gemaakt.
Ik ben benieuwd of jullie hier ook 'last' van hebben en of jullie tips hebben om weer wat normaler te kunnen functioneren. stom he!
groetjes sabine

Hoi
Nou met mn werk gaat het nog wel aardig, vergeet wel eens wat maar geen heel belangrijke dingen.
Ben wel al een paar weken minder gaan werken, vanwege harde buiken.

Maar het verkeer, auto rijden. Echt een ramp.
Zodra ik in de auto stap val ik bijna in slaap. Echt heel erg, vind mezelf ook niet echt meer veilig op de weg, Dan maar ramen open en muziek wat harder.
Hoef gelukkig niet zo ver met de auto, maar wel meerdere stoplichten waar ik moet wachten. Ohhhh dat is erg
Maar het heeft er niet mee te maken dat ik alleen maar met zwanger bezig ben hoor.
Lees 1 keer per week in mn week voor week boek, en verder laat ik het gewoon gebeuren allemaal.

groetjes jolanda

Het gaat nu wel maar autorijden (het lessen) was echt een opgave...ik moest zooo goed opletten en wat je zegt....een gevaar op de weg omdat je gewoon zo suf als een konijn achter het stuur zit haha...smorgens ben ik op mn best en dan doe ik het meest.

Ik snap wel dat je helemaal met je hoofd in een roze wolk zit, ik had dat bij mijn 1e ook heel erg. Nu kan ik het wat afstandelijker bekijken maar ben echt niet minder blij. Er zijn vele momenten dat ik het helemaal toelaat en ook door die wolk verzwolgen wordt haha.

Tja een manier om er af te komen? Geen flauw idee. Als je iets doet gewoon proberen je even helemaal op dat iets te focussen! Dat is het enige vrees ik. Succes he.

Peet

Had dat toen ik zwanger was van de eerste ook enorm erg!
Denk dat ik die maanden de minst produktieve medewerker van het bedrijf was . Zit je net 'lekker' in een vergadering gaat de spruit in je buik op hol 'uh wat zei je eigenlijk, was er niet helemaal bij geloof ik' en meer van dat soort dingen.

Bij de 2e was het iets beter, maar zeker toen ik hem voelde bewegen werd het toch een stuk minder.....

En nu... werk ik niet meer haha en mijn kinderen vragen wel aandacht . Dus als ik even wegzweef dan halen zij mama wel weer bij de les.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan