Ik heb me volgens mij nog niet eens voorgesteld!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Ik ben hier al af en toe aan het reageren en dingen vragen, maar het schoot me ineens in het zin dat ik me nog niet eens had voorgesteld. Wel een beetje raar van mij....

Nou ik ben 20 jaar jong ik heb een zoontje van 16maanden. Ik ben getrouwd sinds vorig jaar augustus met me mannetje (22). Ik heb in februari mijn pilstrip afgeslikt. Ben daarna pil ongi geworden. De dokter zei dat ik beter even op me normale ongi kon wachten. En die kreeg ik dus in maart na een week overtijd te zijn. En dat was na 35 dagen. Maar 2 dagen maar het was wel mijn ongi want ik heb er al een test tegen aangegooid!! En daarna zijn we aan de klus gegaan en nu moet ik op me NOD wachten van 23 maart of het raak is of niet??? Ik was bij de eerste PATS BOEM zwanger...ik was van de pil af omdat ik er niet over kon, toen hebben we een keer onveilig sex gehad en het was meteen raak. En ik weet wel dat het niet in me vruchtbare periode is gebeurd, want zover ik weet hebben we een kker sex gehad meteen nadat me ongi weg was...dus dan kan het ook!! De zwangerschap kwam onverwachts omdat we er niet mee bezig waren (we waren net 18 en 20 jaar) Maar hij was wel zeer welkom!!!!!!!!!!! en nu maar hopen dat er een tweede aanmeld!!

Meiden allemaal veel succes en hopelijk mogen we binnekort allemaal naar de zwangere forums!!!

Hoi,

Ten eerste van harte welkom
Ja lekker jong ben je nog. Ik zelf ben ook bezig voor de 2 en heb nu ook een zoon van 16 mnd. En ik zelf ben 27 jr nu, word in juli 28.

Ja als je de 23ste mrt ongi bent geworden zou ik tellen met 35 dagen voor de zekerheid.
Succes en hoop dat het je nu ook wer snel lukt.

groetjes van mij

Muizebeest

bedankt voor je reactie. Wat leuk dat we allebei een kindje hebben met dezelfde leeftijd!! Het is echt mooi om te zien hoe snel hij zich ontwikkelt. Ik hoop dat hij snel een broertje of zusje erbij mag krijgen. Zou wel leuk zijn!! Ik ben gek op kinderen en ik heb altijd gezegd dat ik er niet teveel leeftijd tussen wil hebben (tenzij het niet wil natuurlijk) dan kunnen ze mooi met elkaar opgroeien!!

Ja ik hou de 35 dagen gewoon aan. Dus dat word dan de 23e en als ik overtijd mocht zijn dan doe ik pas een week later een test!! Ik heb er nog 2 in huis dus dat moet lukken!

Nou maar hopen dat het voor ons (en de anderen natuurlijk) snel raak mag zijn!!

groetjesss

Hoi hoi yourmysweetheart...pfff lange naam...

Welkom op het forum!
Het is altijd erg druk en gezellig dus leuk dat je erbij komt!!
Succes met klussen voor de tweede!!! Er wordt hier altijd hard geduimt voor elkaar dus daar kan het niet aan gaan liggen....

Zelf ben ik 27...bijna aan het einde van mijn 16e ronde voor mijn eerste...
Langer dan ik had gehoopt...maargoed positief verder gaan altijd!!

Liefs Linnepinnie
NOD 10 april

Terug
Bovenaan