A
Anoniem
Guest
Hallo dames ik weet niet of ik jullie al eens verteld heb dat Dean een echt zorgenkindje is.Na de geboorte ging het al vrij snel mis kort samengevat heeft Dean 3 ziekenhuis opnames gehad.Bij de eerste opname hebben ze gezegd dat hij reflux had en de medicatie losec gegeven(er heeft nooit enig onderzoek plaatsgevonden).Daarna volgde atopisch eceem allergieen voor melk kippenei noten en pindas en huidschilfers van dieren.Volgens mijn huisarts is mijn spruit astma aan het ontwikkelen.Maar nu het hoofd probleem.Dean heeft al vanaf dag 1 zijn voedingen niet binnen gehouden dit heb ik opgelost door het inte dikken met gelilact.Vanaf 6 maanden mocht ik starten met vaste voeding dit is meteen een ramp geweest alles komt retour nu Dean een jaar is is er nog steeds geen verbetering in zijn situatie ik moet alles voledig glad pureren en hij krijgt best nog veel flessen..De prelogepodiste is 3 keer hier geweest en het ligt niet aan zijn manier van kauwen en slikken..Nu had ik 3 weken geleden aangedrongen op onderzoeken in het ziekenhuis .De arts was na lang praten dan bereid om een slikfoto te maken(dan hield mama op met zeuren).Gisteren kreeg ik de uitslag dat het goed was tja ik had niet anders verwacht aangezien ze hem 10ml drank hebben laten drinken.Terwijl de problemen met vaste voeding zijn.