iK HEB MET Dean van arts gewisseld ik word er moe van!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ik weet niet of ik jullie al eens verteld heb dat Dean een echt zorgenkindje is.Na de geboorte ging het al vrij snel mis kort samengevat heeft Dean 3 ziekenhuis opnames gehad.Bij de eerste opname hebben ze gezegd dat hij reflux had en de medicatie losec gegeven(er heeft nooit enig onderzoek plaatsgevonden).Daarna volgde atopisch eceem allergieen voor melk kippenei noten en pindas en huidschilfers van dieren.Volgens mijn huisarts is mijn spruit astma aan het ontwikkelen.Maar nu het hoofd probleem.Dean heeft al vanaf dag 1 zijn voedingen niet binnen gehouden dit heb ik opgelost door het inte dikken met gelilact.Vanaf 6 maanden mocht ik starten met vaste voeding dit is meteen een ramp geweest alles komt   retour nu Dean een jaar is is er nog steeds geen verbetering in zijn situatie ik moet alles voledig glad pureren en hij krijgt best nog veel flessen..De prelogepodiste is 3 keer hier geweest en het ligt niet aan zijn manier van kauwen en slikken..Nu had ik 3 weken geleden aangedrongen op onderzoeken in het ziekenhuis .De arts was na lang praten dan bereid om een slikfoto te maken(dan hield mama op met zeuren).Gisteren kreeg ik de uitslag dat het goed was tja ik had niet anders verwacht aangezien ze hem 10ml drank hebben laten drinken.Terwijl de problemen met vaste voeding zijn.

De arts zei ook ja hij groeit goed ja dat zal best als hij 4 flessen krijgt gepureerd fruit en gepureerd warm eten.Logisch toch dat hij groeit maar ik kan hem toch niet zijn voeding blijven pureren.En het is geen kieskeurigheid hij eet alles alleen zodra het grof is komt alles er weer uit.Maar gisteren was de prelogopediste weer hier ik heb het met haar besproken en haar antwoord was Duidelijk .Het is tijd dat er nu eens serieus onderzoek word gedaan en er een goede diagnostiek plaats vind.Zij raade mij aan om met hem naar maastricht te gaan.Volgens haar moet er eerst een ph meting gedaan worden dan een slikvideo ,gastroscopie om te kijken of zijn slokdarm niet verbrand is van al dat zuur.En hij moest gezien worden door de   maag lever darm arts voor kinderen.Ik mag gelukkig al morgen terecht ik had het verhaal telefonisch uitgelegd en in maastricht konden ze het niet geloven.Maar de kinderartsen van Heerlen hoef ik nooit meer te zien.

Sorry voor het ellenlange verhaal maar ik moest het effe kwijt
groetjes Chantal

Het is echt verschrikkelijk als je maar niet geloofd word, of als er gewoon niet naar je geluisterd word.
Kan me voorstellen dat je echt klaar bent met die lui!!
Ik wens je veel sterkte de komende tijd, en hoop dat er wat uit komt, dat ze een oplossing vinden voor dit probleem.

Sterkte!!

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Fijn dat er nu eindelijk wat gedaan wordt, houd je on op de hoogte???

Liefs sandra

Ik vind ook wel dat ze je heel lang hebben laten aanmodderen! Niet normaal!
Nou, veel sterkte met de onderzoeken!
En hou je ons op de hoogte?
Liefs Nelleke

Jeetje mina, dat is ook niet niks! Hoop dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt en gewoon goed wordt geholpen.

Groetjes Fennie en Jente

Heel veel sterkte en succes en je niet meer weg laten sturen hoor!

jeetje het lijkt wel hetzelfde verhaal als bij een kennis van mij
dat gedeelte over het spugen dan
 haar kindje is nu 9mnd  en krijgt nog alleen flesvoeding al het andere
spuugt hij eruit
ze zitten nu in onderzoekcircuit en wat ze tot dusver weten is dat hij
teveel maagzuur produceerd

je hebt groot gelijk dat je een andere arts zoekt het is niet
gezond om iemand zo lang te leten aanmodderen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan