Ik heb mijn ei, dus over 2wk ongi

Hoi lieve meiden,

Ik gebruik sinds kort de Persona, dit is een apparaatje bedoeld als anticonceptie maar je kunt er mooi je ei op spotten. Dit apparaatje heb ik gekregen van mijn zus die deze bij drie zwangerschappen heeft gebruikt en nu niet meer nodig heeft.

En vanmorgen op dag 29 (na mijn curettage) zag ik vanmorgen dat ik mijn ei heb. Ik had ook nog een clearblue ovulatie test liggen ook maar gedaan en die was ook positief. Dus mijn ei komt eraan of is al gesprongen. Dat betekend dat ik over 14dagen mijn NOD heb. Dus mijn NOD is 30november dat zal betekenen dat mijn eerste ongi 6weken na mijn curettage gaat komen.

Ik ben best wel opgelucht want nu hoef ik niet meer elke dag (lettelijk en figuurlijk) met mijn neus in mijn slip te zitten. En ik durf nergens op te hopen maar wie weet kan ik de 30st een positief bericht hier plaatsten. Wie weet, dromen mag altijd vinden jullie niet......

Liefs Bibi

Tjee, Bibi wat goed zeg!1 Nu komen er dus weer spannende tijden aan en dat is ook wel weer leuk vind je niet? Ik hoop dat jullie meteen weer raak zullen schieten! Dat zou dus betekenen dat je ongeveer 30 nov/1 dec je nod hebt. Ik hoop het voor je.

Liefs Po

Hoi Bibi,

Helemaal goed zeg, weet je eindelijk weer waar je aan toe bent.
Ik moet zelf ook nog wachten op m,n eerste ongi, bij mij is het nu twee weken geleden, dus ik moet nog even wachten.(heb niet zo'n apparaatje)
Veel succes met klussen!

Groetjes, Helena.

Bibi,

Ik hoop het zo voor jullie!! Ik zal duimen!!!
Bij mij is het zo ook gelukt!! (ben nu 10 wkn. zwanger) Precies op dezelfde manier, dus ik hoop voor jullie hetzelfde!

Lfs. Maaike

Terug
Bovenaan