IK HEB MIJN EI GESPOT!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Ik ben blij, blij want ik heb vanmorgen de 3e ovulatie test aangebroken en die was positief. Dus dat betekend dat mijn ei binnen nu en 24uur komt. Dat is toch echt weer positief bericht. Mijn cyclus is gelijk weer een beetje redelijk op regelmaat. Dus vanmorgen gelijk mijn lover ingeligt met dit goede nieuws. En nu moet er dus geklust worden!!! Deze ei laten we niet zomaar gaan en we hebben er gelijk maar werk van gemaakt. (al is het wel heel warm voor een uitgebreide grote klus). Dus dames er is weer goed nieuws van mijn kant. En ik hou jullie op de hoogte. We gaan donderdag lekker naar een Grieks eiland dus wie weet kom ik zwanger terug!!! Tot gauw.

Veel liefs Bibi

wooooow! Ga ervoor! Warm of niet warm haha en veel vakantieplezier! Ik hoop dat het goed gaat allemaal

xxx en heel veel liefs

Hoi Bibi,

Dat is inderdaad alweer een goede stap in de juiste richting meid! Ik hoop dat het deze x weer raak is en het goed blijft gaan!!

Hier nog niks hoor,,,cyclesdag 18, maar geef de hoop nog niet op!!!

Heel veel succes en klusplezier (zweet, zweet)

Liefs moi xxxx

Bibi,
Ik hoop het voor je....zo is het bij mij ook gelukt.....zo veel mogelijk tijdens en voor het ei! Leuk is het nu maar nu zijn we er blij mee.

Hoi hoi,klusse meid,ik hoop dat het raak is gelijk en dat je inderdaad zwanger terug komt,gr manuela

ok dan; een souvenirtje meenemen van ons vakantie adres!! daar gaan we voor!!!
succes!

Terug
Bovenaan