Ik heb mijn man vandaag verrast met een uniek verjaardagskadoooo!!

A

Anoniem

Guest
Ik kan het niet geloven. Ik ben op mijn NOD 2 maart niet ongesteld geworden. Mijn man werkt op een schip en is vandaag jarig. Ik was ook aanboord gegaan een weekendje. We zouden als ik vanmorgen nog niet ongie was testen. Speciaal voor zijn verjaardag. Ik had de moed al opgegeven, had namelijk geen verschijselen. Allen een lange bruine bloeding van een aantal dag.

Mar we hebben vanmorgen getest..............TWEE STREPEN, DUS ZWANGER!!!!!

Lieve mensen, je hoeft het dus niet te voelen. Ik stuur jullie heel veel glitters en ik ga dus verhuizen, ik kijk hier nog regelmatig om jullie te volgen.

Dikke kus ***************************Jufanne

hoi

Een beter kado kun je niet geven.ik wens je een goede zwangerschap toe en ik hoop dat ik je snel mag zien op zwanger zijn forum ben druk bezig wie weet.veel succes groetjes wendy

He wen. Heel veel succes.

Ik wou nog even toevoegen dat het bij mij de derde ronde raak was

en een banner natuurlijk!!

Wat fantastisch nieuws zeg!!!!!  Hij zal wel heeeeel erg blij zijn!
Geniet er lekker van saampies en heel veel succes!!!!
xie maantje

Wat ontzettend fijn voor jullie!

Van e proficiat!! Geniet ervan, het is jullie gegund.

Liefs KIDS

Was het niet zo dat jou mannetje rond je ei op de vaart was?? Dubbel geluk dus...

XX

hoi jufanne

Bij ons is het de eerst ronde voor nr 2,en aan gezien ik de andere keren ook in 1 keer zwanger was.wie weet hoeft niet he maar kan,bij jullie toch ook vlot gegaan 3 maanden leuk hoor.ik voel me wel schuldig hoor als het in 1 keer  raak zou zijn omdat andere mensen  zo lang bezig zijn af en toe.we houden elkaar op de hoogte he groeten wendy

he!!!!

Ik ben al de hele week aan het kijken of er een berichtje van jou verschijnt!
Ik had het gevoel dat het raak zou zijn en ja hoor het is gelukt!!!!
Heeeel erg gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst.
Nu zit je dus ook gewoon met ons  op de BOLLE BUIKEN.

Heel veel liefs Caressa

Hoi juf Anne,

Jij ook gefeliciteerd! Super zeg! Ik ben nu ook net zwanger, dus lopen ongeveer tegelijk!
Helaas is er nog geen forum voor november moeders. Maar word lekker spannend allemaal! Geniet er van!

ps zet je ook nog even in jouw NOD maart lijst dat jij zwanger bent!

Terug
Bovenaan