Ik heb nieuwe gympen!!! (enzo...mama is wezen shoppen)

Jaja, mama is uit shoppen geweest.
Ik mocht van haar die coole gympen hebben, alleen wilde ze er ook meteen weer een nieuwe jas bij. Ze heeft echt de zomer n haar bol. Ach, nu hoef ik in ieder geval niet meer in dat skipak. Dat werd echt een beetje te klein en te warm.....
Nou ja, kijk eens hoe mooi ik eruit zie.....

Dikke knuffel
Stef

Leuk zeg, nieuwe schoenen.
Ik denk dat ik mijn moeder ook maar even de stad in stuur  Ik weet dat ook al precies wat mijn vader gaat zeggen "ze heeft ook nog helemaal geen kleren"
Vaders ook die snappen er ook helemaal niets van.

Dikke kus van Tess

Mooi hoor!!!!!
Ik heb al een hele kast vol leuke nieuwe kleertjes, mama kan het maar niet in de winkel laten hangen.
Zulke leuke schoenen zitten er nog niet bij, even vragen...!!!!

kus, Linde.

Hoi Stef,

Mijn mamma is ook uit shoppen geweest en ik heb ook heel veel nieuwe kleren gehad maar die van jou vind ik ook wel heel stoer hoor. Als ik dan mijn niewe rok aan doe zullen we dan samen gaan stappen hihi.

Kus Tiara

He stef, stoer man.
Ik ging twee weken geleden ook klagen dat dat ski-pak een beetje warm werd, dus heeft mijn mamma ook een spijker-jack gekocht. Ik heb nog nike's in mijn maat, dus ik denk niet dat mamma daarin trapt. Alleen mamma is per ongeluk bij Villa-Happ naar binnen gegaan. Ze werd niet vrolijk van de prijzen, maar ze is nu wel verliefd op die winkel (jippie!!). Als de portemonaie van jullie mamma haar lief is kan ze beter nooit die winkel instappen, want dat ding is zo leeg.
Liefs van Kian

Terug
Bovenaan