ik heb nog hoop!!

A

Anoniem

Guest
Ik was maandag in het ziekenhuis,ivm waarschijnlijk geen of geen goede eisprong.
Ik heb toen bloed laten prikken op mijn progesteron gehalte en die was  29.
Maar de assistente kon mij toen niet vertellen of dat goed of slecht was,ik baalde daar enorm van,en moest maar een week wachten,dan was mijn gyn weer terug,ik dacht bij me zelf nou ik ga evht geen week wachten,dus ik vanmorgen weer gebeld,en kreeg toen een ander aan de telefoon,die heeft het voor mij bij een andere gyn nagevraagd.
En er is wel een eisprong geweest,die progesteron waarde moet boven de 25 zijn,dan is er in ieder geval wat gebeurt.
Dus ik toch wel blij,en nou moet ik van het weekend ongi worden of niet.
Vandaar dat ik toch nog wel een beetje hoop heb.
Ik kan haast niet wachten tot zondag.
Hier weer een heel verhaal van mij,ik moest het toch ff kwijt.

liefs mexx-ann

Hoi

Leuk voor je dat het toch nog goed gekomen is.
Ik en me vriend hebben besloten ook een kindje te nemen.
Ik vind het allemaal wel eng hoor maar goed nu even niet over mij.

Ik lees wel of je zondag wel of niet ongie geworden bent (het duurt nog lang)

Groetjes Dunadan

Fijn!!!! nu maar afwachten...............
spannend he... wachten duurt zo lang....

groetjes en succes!

Hoi,

fijn voor je dat je toch een eisprong hebt gehad, nu maar hopen dat die rode duivels wegblijven, ik zal voor je duimen.

Even voor diegene die het eerst reageerde: Een kindje besluit je niet te nemen, je mag je handen dichtknijpen als je zo'n wonder mag ontvangen.

Liefs Randy

Hoi meiden.

Ja da wachten he,daar wordt je toch niet goed van.
Let nou helemaal op eventuel dingen die ik voel,en wil ook alle kwaaltjes voelen.
Ik heb echt ontzettende zere borsten en dan vooral me tepels niet normaal meer.dit heb ik al een dag of 2,en een beetje zeurderige buik,lijkt wel een beetje spierpijn ,yoen ik dat voelde dacht gelijk nou daarzijn de rode duivels al in aantocht,maar heb gelezen dat er ook dames waren ,die dit ook hadden en toch zwanger blijken te zijn.
Dus blijf toch nog hopen.
Ik weet nou al dat ik niet kan wachten met testen.
Als er nieuws is laat ik het weten,hoe lang moeten jullie wachten???
Nou tot gauw.
                                                                    liefs mexx-ann

Nou mexx-ann weer een dag voorbij dus weer een dag dichter bij het weekend.
Nu maar hopen dat de duivels wegblijven.

Hoe lang ben je al aan het proberen een kindje te krijgen?

Mijn NOD is morgen, maar verwacht ook deze maand niet al te veel.

Hoi Meiden.
Ja inderdaad er is weer een dag voorbij,en nog niks te zien.
Als ik ongi wordt is het altijd s`morgens als ik voor de eerste hooguit de tweede keer naar het toilet ga,en vandaag nog niks te zien.
Ik heb wel hele zere borsten,en dan met name me tepels,die doen echt zeer.
En normaal heb ik een paar dagen voor ik ongi wordt enorme trek in zoetigheid,en dan vooral chocolade,ook dat bespeur ik nog niet,dus heb ik nog steeds hoop.
En een zere onderrug,maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi wordt,dus dat is weer twijvelachtig.
Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik niet eerder dan zondag mag testen,en dat probeerik ook echt.
Wij zijn vanaf begin dit jaar bezig,ik weet niet wie dit ook al weer vroeg.
Het zou voor ons het derde wonder worden,wij hebben al een dochter van 11 jaar en een zoon van 6 jaar.
Bij de andere twee was ik binnen 2 maanden zwanger,maar was toen ook een stuk jonger ,dus ja,ik had er voormezelf echt wel een aantal maanden vooruit getrokken.
Dus ik moet echt nog even geduld hebben.
Hoe staat het bij jullie allemaal ervoor??al kwaaltjes.

liefs mexx-ann

Goedemorgen alle meiden.

Hoe staat het bij jullie ervoor??
Bij mij weer een dag voorbij,en nog steeds geen rode duivels te bekennen,Jippie.
Ik weet dat de kans toch niet al te groot is,maarja hoop doet leven he.
En sinds gisteren behoorlijke spierpijn in de buurt van mijn liezen????
En nu al een aantal dagen echt hele zere tepels,en aan de zijkant van mijn borsten trekt het???ook nog nooit eerder gehad,maar een meiden lichaam zit soms eerrgguuhh raar in elkaar vinden jullie ook niet.(heb ook het idee dat ze in een beetje in de brand staan?)
En gisterenavond een beetje laat gegeten,en daar ben ik de hele avond misselijk van geweest.
En ook bij tijden erg warm,maar ben ook best verkouden dus kan ook daardoor komen naruurlijk.
Maar toen ik vanmorgen naar het toilet ging,ook geen spoortje van iets te bekennen.
Ik ben geneigd om naar het kruidvat te rennen,maar ik probeer mezelf in te houden,en tot morgen te wachten endan zondag ochtend als er niks is te testen.
Nou dit was mijn verhaal voor vandaag weer,ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden worden.
                                                                        liefs mexx-ann

Terug
Bovenaan