Ik heb nog wat...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb weer een vraagje,waarom worden de billetjes zo vuurrood en pijnlijk,als er tandjes op doorkomen staan??????
Ach mijn kleine meissie heeft er zo'n last van.Als ze moet poepen,begint ze gewoon te huilen van de pijn.Ze huilt niet zo gauw,dus zal wel flink pijn doen.Ah ik vind het zo zielig voor haar.Ik laat ze zoveel mogelijk met de billetjes bloot,maar ja dat kan ook niet een hele dag he.

Liefs Kitty en Tess

ahh wat sneu.
Kian heeft er geen last van, dus hier geen tips. Maar heel veel sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Hoi kitty,

Volgens mij komt dat doordat de poep -tijdens doorkomen van tandjes- zuurder wordt. Daar raakt de huid van zo'n kleintjes geirriteerd van. Hoe het zo zuur komt... Ik weet het niet.

Groetjes Tamara

billetjes.... dat komt door de veranderde zuurgraad. Ik geef nog bv en dan kan het ook errug pijnlijk zijn als er een nieuw tandje doorkomt.

Mijn meis heeft daar beneden ook alles heftig rood. Ik smeer me suf, maar het helpt nog niets. Haar kies wil doorkomen, en dat is allemaal dik en lijkt ontstoken en ze heeft koorts. Heb vanacht met een plastic lepeltje gemasseerd en toen wastie door, maar het is nog niet beter. Heb d'r zonet met bijna 39 graden op bed gebracht... zielig!!!!!

sterkte d'r mee en flink smeren

mama van Rêve

Tjeetje,nou zo erg is het bij ons Tess niet.Ze heeft gelukkig geen koorts.Ik geef ook nog bv,zou de zuurtegraad stijgen misschien door het vele speeksel??Beterschap met Rêve hoor!!
Liefs Kitty en Tess

Ach arme Rêve!!!!! Beterschap

En kitty als het vuurig is en open dan een beetje maizena erop.
Ik weet van mn moeder dat ze vroeger een beetje kamillezalf smeerde om het te verzachten.
En inderdaad goed met dr billetjes bloot en veel verschonen

Pauline

Behalve dat de poep zuurder is als er tandjes doorkomen poepen die kleintjes  meestal ook vaker. Zo hebben die billetjes heel wat te verduren.
Sudocreme wil hier nog wel eens helpen. En wij gebruiken de druppels van VSM, de Chamodent, omdat die van binnenuit werkt, niet alleen tegen de pijnlijke mondjes, maar ook tegen pijnlijke billetjes.

Succes!
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan