Ik heb nooit vruchtbaar slijm?

<p>Hi dames, ik lees hier steeds verhalen over vruchtbaar slijm. Ik hou mijn cyclus in de gaten mn met apps, ovu testen, temperaturen en de stand van mijn baarmoedermond, maar vruchtbaar slijm heb ik echt nog nooit kunnen ontdekken. Met afvegen heb ik zelden slijm, ja de creme achtige varianten wel maar nooit waar je draden van kan trekken. Heb het 1x gehad 4 dagen voor een positieve ovulatietest, thats it. Zelfs niet als ik naar binnen ga en mn vingers even goed er doorheen haal zeg maar (sorry). Dan zijn mijn vingers gewoon vochtig maar er kleeft nooit wat aan. We zijn nu een half jaar aan t proberen. Denken jullie dat ik me zorgen moet maken? Bezoekje aan de huisarts? </p><p> </p>
 
Madareintje, ik ben net zwanger.MAr ik kan me niet herinneren dat ik zowiets heb gehad.. dat slijm. Ik denk dat elke vrouw anders is en dat dat er.ook niet het zelfde eruitziet oid.. maak je maar niet te veel zorgen internet kan je gekmaken met vanalles 
 
Echt geen zorgen maken! Ik las ook heel veel hier en heb vanalles geprobeerd en was van slag als ik weer geen draden kon trekken. Heb het nog nooit gehad en inmiddels bijna 16 welen zwanger. Zag geen verandering in de stand van baarmoedermond (misschien deed ik het verkeerd) heb nooit een positieve ovulatie test gehad en slijm had ik al helemaal niet. Dus al die dingen proberen iets meer los te laten, is moeilijk ik weet het, en dan komt het echt! Mijn cyclus varieerde zelfs tussen 28 en 40 dagen.succes!!
 
Ik heb het überhaupt nooit bijgehouden. Kan me ook niet herinneren dat ik tijdens mijn vruchtbare dagen andere afscheiding had. Ik heb nooit een eisprong gevoeld, terwijl ik een dubbele eisprong heb gehad op het moment dat ik zwanger werd. Geen zorgen dus! 
 
Je houdt ook je temp bij? Dat is een goede meter of je überhaupt een eisprong hebt. Mijn gyn zei, wanneer je een duidelijke lage temp voor eisprong hebt en duidelijk een stijging en hoog blijft erna, je dan sowieso een eisprong hebt. Heb je dat? En wat je zei dat je vingers er wel vochtig uit komt maar geen draden...lijkt mij ideaal voor sperma, geen obstakels en plakkerig gedoe, ze kunnen makkelijker door waterige afscheiding. Geen zorgen als je een mooie temp hebt :) 
 
Hoi mandareintje,Ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor. Iedere vrouw is anders. Wat merk jij aan de stand van je baarmoedermond? Ik probeer dat nu ook een beetje in de gaten te houden maar ik weet nog niet zo goed hoe of wat. 
 
Thanx meiden, dat stelt gerust. Citrus: Hahah inderdaad, de hindernisbaan wordt wellicht wat makkelijker. Ik temperatuur inderdaad sinds laat in vorige cyclus, maar ik slaap ontzettend slecht dus weet niet goed hoe betrouwbaar dat nu is. Ik word ook heel vroeg wakker sinds ik temperatuur, ik denk omdat ik dan ondiep slaap en dat ik dan meteen besef dat ik moet tempen zodra ik wakker word ofzo? Vanmorgen werd ik ook om 6u licht wakker en gelijk getempt (had toen 3 a 4 uur geslapen en veel wakker geweest) temp was toen 36,3. Toen nog even doorgeslapen tot 9u en toen had ik 37,0. Dus tsja, heb ik nu wel of geen stijging? Voorgaande dagen had ik ook gemeten rond 6-7 uur omdat ik licht wakker werd, maar met net zo'n belabberde nachten. Dus weet niet hoe betrouwbaar mijn metingen zijn dus.. Ohja en ik ben flink verkouden, dat zal ook wel weer invloed hebben. Kan er dus niet echt een touw aan vastknopen. Hoe gaat het nu met jou? Nu wel aan het genieten van je zwangerschap hoop ik?Kimmiea: Ik merk wel wat mijn baarmoedermond hoger ligt in mijn vruchtbare dagen, vind de baarmoedermond niet heel open momenteel maar wel hoog. We hebben flink 'geprobeerd' dus we gaan het zien. Merk jij er niks aan dan? In de niet-vruchtbare dagen ligt hij bij mij beduidend lager en is hij ook harder. 
 
Ik ben sinds een week of 2.5 nu aan het ontdekken. Maar ik kon er eigenlijk altijd wel goed bij. Nu sinds een dag of 3 zit hij een stuk hoger. Maar ik vind het allemaal vrij lastig. Ik ben sinds 3 oktober gestopt met de pil na 11 jaar. Ik heb toen 21 november mijn eerste menstruatie gehad na 48 dagen. Ik heb toen in mijn vruchtbare periode een week lang last gehad van mijn tepels. Het einde hiervan was mijn eisprong. Ik heb nu 1.5 week geleden weer die week lang last van mijn tepels gehad en gevoeld qua baarmoeder. Ik had toen ook waterig slijm. Maar op dit moment ligt mijn baarmoeder dus heel hoog terwijl ik ergens had gelezen dat hij laag moet liggen als je ongesteld wordt dus ik ben wel beetje onrustig en ik voel van alles. Ik hoop natuurlijk dat het raak is maar tot op heden zijn de testen nog negatief helaas.. jij enig idee of je eventuele zwangerschap kan merken aan de stand van de baarmoedermond?
 
Terug
Bovenaan