ik heb ons kindje gevoeld!!

Gisteren ochtend moest ik plassen, zat op de wc en voelde 3 klopjes in mn onderbuik!
Zo raar maar op 1 of andere manier wist ik meteen dat dit ons kleine wondertje is!

Het voelde alsof ik mijn hartslag in mijn buik voelde maar dan best duidelijk, ik vond het geweldig!

En het leuke, pappa was jarig, dus de kleine heeft drie hoera sprongetjes voor pappa gemaakt!

Eerst dacht ik dat dit niet mogelijk is met 12 weken. maar hoor soms dat het zelfs eerder kan!

Ik moest dit even met jullie delen!
Volgende week gaan we op het werk vertellen dat we in verwachting zijn (we werken in het zelfde bedrijf), vandaag tegen 1 collega verteld en zij vond het helemaal geweldig! Nu de rest nog!
 
hoi signorita,

mooi gevoel is dat he?
ik ben nu 14 weekjes maar heb onze kleine ook al gevoeld. de vk zei dat het wel vroeg was, maar dat het wel zou kunnen.
dit is mijn 2e kindje.
 
gefeliciteerd!

ik vond het echt een bijzonder gevoel!! en ik heb dit nooit eerder gevoeld dus het moet de kleine geweest zijn!

Soms kijk ik wel eens hoe mn kindje er nu uitziet op internet, en laatst zag ik een filmphe van een kindje van 12 weken, en dat was zo druk aan het springen, dat moet je wel kunnen voelen hihi!
 
hoi hoi,

ik ben nu 11 weken zwanger en weet gewoon zeker dat ik de kleine ook voel. Af en toe gerommel in mijn buik, vooral als ik mijn hand op mijn buik leg, en vanmorgen toen mijn man zijn hand op mijn buik legde begon het gerommel ook. Al zeggen andere dan dat het nog te vroeg is, voor mij is dit gewoon mijn kindje. Mijn darmen voelen anders en het gerommel zit op de plek waar de kleine zit.

Maar mooi gevoel he?
 
het is vreemd, maar je voelt het verschil zo sterk! En als je het voelt weet je het ook zeker!

Het voelde vreemd maar toch grappig, ik zag de kleine al voor me en kleine sprongetjes maken hihi!

Ik heb het niet meer gevoeld, wel jammer!
 
Terug
Bovenaan