ik heb ook afstand genomen

hallo lieve meiden,
jullie hebben al een hele tijdniks meer van mij gehoord, maar ik heb afstand genomen voor een tijdje van de forums. Ik lees wel regelmatig mee, maar reageer gewoon even niet. Zit nu in de WW voor de4e keer iui. mijn eloof in iui is toch afgenomen, heb er geen vertrouwen meer in, dus bereid me mentaal alvast voor op de IVF. Uiteindelijk gaat het vast lukken, daar geloof ik nog wel steeds in. Over 1,5 week vliegen we naar thailand toe, heel veel zin in. Lekker een maandje geen ziekenhuis/hormonen/urinetesten aan mijn oofd, en gewoon sexen wanneer je zin hebt. JEEEEEHHH!! En dan zien we wel weer. Bij e vogende iui moet ik de helft van de hormonen clomid slikken, ik wordt namelijk maar 1 inlegkruisje ongi, das niet echt veel. Dit heb ik steeds aangegeven, en nu zij de arts o dan is het baarmoederslijmvlies misschien toch te dun, AAARRRGGGHHHH! ja hoor, tja we zien wel.. Meiden in de WW/onderzoekenetc.
ik wens jullie een hele fijne vruchtbare vakantie toe! liefs simone

Hoi Simone,

Klopt heb een tijdje niets van je gelezen, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je het soms zo zat bent, van al die testen, en die wachtweken en dat het weer niet gelukt is. Ga er iig van genieten van jullie vakantie in Thailand laat het maar ff's los.. Het gaat hoe dan ook goed komen met iui of ivf, concentreer je er maar gewoon op dat het met ivf gaat lukken want dan gaat het ook lukken met ivf.

liefs Mickey

hoi meiden,
over 2 dagen naar thailand, voor die tijd zou mijn nod zijn, oh toch wel weer spannend. Nog geen bruine afscheiding ofzo gehad, zou het? goed ik weet het als ik op het vliegtuig stap, zo niet dan kan ik keihard feesten in thailand,lekker een keertje helemaal los!  zo wel dan feest ik heel erg binnen in mij zelf, zou het na 2,5 jaar??? Maar even met 2 benen op de grond, mijn lichaam heeft me wel vakaer in de maling genomen met een wat later nod. nou jullie horen het wel na mijn thailand reis. liefs simone

Terug
Bovenaan