A
Anoniem
Guest
Gister bij de Gyn. geweest. Bij een inwendige echo zei ze meteen; dit is een typisch gevalletje van PCO. Ik schrok eerst wel, maar ergens wist ik diep van binnen dat er iets niet goed zat en verwachte dit al. Nu heb ik medicijnen om mijn menstruatie op te wekken. Op dag 5 begin ik met Clomid, tm dag 9. Ik moet dan dag 12 terug voor een echo om te kijken of het hormoon zijn werk doet. Ik heb gelukkig geen overgewicht, veel beharing of acne, dit is bij ruim de helft van de gevallen wel het geval. Hiermee heb ik een streepje voor. Het is nu dus officieel dat we de MM ingaan en dat zwanger worden bij ons niet vanzelfsprekend is. Ik hoop maar dat de hormonen aanslaan. Heb al veel positieve verhalen gehoord van vrouwen met hetzelfde, dus ik heb wel genoeg moed om positief door te gaan!
Hierdoor neem ik wel afstand van het forum, het wordt me anders te veel. Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden.
Imme xx
Hierdoor neem ik wel afstand van het forum, het wordt me anders te veel. Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden.
Imme xx