ik heb PCO

A

Anoniem

Guest
Gister bij de Gyn. geweest. Bij een inwendige echo zei ze meteen; dit is een typisch gevalletje van PCO. Ik schrok eerst wel, maar ergens wist ik diep van binnen dat er iets niet goed zat en verwachte dit al. Nu heb ik medicijnen om mijn menstruatie op te wekken. Op dag 5 begin ik met Clomid, tm dag 9. Ik moet dan dag 12 terug voor een echo om te kijken of het hormoon zijn werk doet. Ik heb gelukkig geen overgewicht, veel beharing of acne, dit is bij ruim de helft van de gevallen wel het geval. Hiermee heb ik een streepje voor. Het is nu dus officieel dat we de MM ingaan en dat zwanger worden bij ons niet vanzelfsprekend is. Ik hoop maar dat de hormonen aanslaan. Heb al veel positieve verhalen gehoord van vrouwen met hetzelfde, dus ik heb wel genoeg moed om positief door te gaan!

Hierdoor neem ik wel afstand van het forum, het wordt me anders te veel. Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden.

Imme xx

meid , ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je toch ondanks alles een heel mooi wondertje ooit in je handen mag houden,
ik zie je misschien wel op het andere forum daar ben ik ook,
heel veel liefs wendy

Hallo Imme,

Ik ben (helaas) een "oude rot in het vak" .
Ben op dit moment bezig met mijn 13e behandeling met clomid.

Ben in januari zwanger geweest. van een tweeling zelfs. Helaas werd dit een miskraam.
Bij mij doet de clomid (100mg) heel goed zijn werk.
Ik start alleen altijd op dag 3 met de clomid.
De eerste keer heb ik 50 mg gebruikt en gebeurde er niet zoveel. Nu gebruik ik al menig maandje 100 mg en heb ik meestal 1 of 2 mooie eitjes.

Ik hoop dat de clomid goed z'n werk bij je doet en dat je snel zwanger mag zijn.
Misschien vind je het fijn om op het als het langer duurt forum mee te kletsen.
Daar zitten meerdere meiden met hetzelfde verhaal en de zelfde behandelingen.
Ik vind het er heel prettig om mijn verhaal te delen met iedereen.

Hou je taai meid!
groetjes
mama Peet

Hoi Imme,

Je schreef zelf al dat je al wel dacht dat er wat aan de hand zou zijn en nu blijkt dat ook zo te zijn, PCO dus.
Het zal wel een flinke domper voor je zijn geweest dat je de MM in moest gaan, maar ik hoop voor je dat je nu snel zwanger zult worden.
Een vriendin van mij heeft ook PCO (en ook geen overgewicht, overbeharing) en is nadat zij met medicijnen is begonnen ook snel zwanger geraakt.
Ik hoop het ook zo voor je! Het is je gegund!

Suc6 met alles wat je nog te wachten staat en ik hoop dat ik je snel zie schrijven op het forum dat je zwanger bent!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan