Ik heb pijn aan mijn rib en en rug en banden

Hoi dames! Ik ben mogelijk 6,5 week zwanger en heb pijn aan mijn rib onder mijn bh ook rugpijn niet alleen mn onderrug maar mijn hele rug ook heb ik striae op mn onderrug en bij mijn banden pijn mn hele buik is gevoelig hebben meer vrouwen dit?
 
Die te strak voelende bh heb ik ook de hele zwangerschap last van gehad, zelfs met zwangerschapsbh. Ik had de hele tijd het gevoel dat mijn buik te krap was. Mijn verloskundige vond dat onzin, maar zo voelde het.
Dat aan de rug heb ik niet in die mate ervaren, die jij omschrijft.
Striae al bij 6,5 weken lijkt me heel snel, houdt je misschien heel erg veel vocht vast of zo?
Leg het in ieder geval ook even aan je verloskundige voor.
 
Ik snap alleen niet ‘mogelijk 6,5 week zwanger’. Ben je mogelijk zwanger en dus misschien miet eens zwanger? Of twijfel je over het termijn?
Striae al zo vroeg, indien je zwanger bent, acht ik echt onmogelijk. Sowieso vind ik je klachten niet per se zwangerschap gerelateerd. Kan door veel meer oorzaken komen.
 
Met jouw termijn is de baby maar een paar millimeter groot, dus nu al striae lijkt me niet aan de zwangerschap te liggen?
 
Laatst bewerkt:
Met een termijn van zes weken kan je baby dit soort klachten nog niet veroorzaken dus je zal de oorzaken elders moeten zoeken.

Striae wordt veroorzaakt door te grote druk op je huid waardoor de onderhuid scheurt. Als je in korte tijd in gewicht aankomt, kan je ook striae krijgen. Voor striae hoef je niet naar de huisarts, hij of zij kan daar toch niets tegen doen.

Als je beugelbeha draagt, vervang ze dan eens door beugelloze versies. Ik kan zelf echt niet tegen een beugelbeha.
 
Maar volgens een ander bericht had je toch helemaal geen positieve test in handen?
Heb je al een afspraak bij een vk gemaakt dan?
 
Terug
Bovenaan