Ik heb pijn in mijn onderbuik en rug...

Ben nu vijf weken en ik heb pijn in mijn onderbuik en rug. Zoals je voelt als je ongesteld moet worden. Denk ik... Dat had ik namelijk nooit. Is dat normaal?

xx Marianne
 
Hoi Marianne!

Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen en heb precies hetzelfde, last van m'n onderbuik en  onderrug. De vorige keer dat ik zwanger was had ik dat minder maar was ik de hele dag naar van misselijkheid en ontzettend last van m'n borsten, maar dat heb ik nu weer niet (toen kreeg ik een miskraam). Volgens mij ligt het aan de hormonen en hoort het er allemaal gewoon bij.......
Zal trouwens blij zijn als het april-forum er is, jij ook?

Liefs Solleke
 
Hoi!

Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Yep, is heel normaal hoor, ik voelde me precies alsof ik ongesteld moest worden in het begin van de zwangerschap.
Pijn in de buik, krampjes enz.

Succes ermee!

Groetjes siona
 
Hoi!

Ik ben ook net 5 weken zwanger en heb ook een beetje pijn in mijn buik en soms in m`n rug! Verder heb ik echt nergens last van! Tis ook geen erge buikpijn maar het borrelt gewoon een beetje vanbinnen..En omdat ik me niet zo zwanger voel..heb ik net weer een test gedaan( ja ik weet t ..echt gek) ..gewoon omdat ik heel de tijd denk..nee tkan volgens mij gewoon niet waar zijn dat ik echt zwanger ben! Dom he? dit was ondertussen mijn 5de test die positief was...nu stop er mee hoor!! haha
groetjes lianne
 
..Ik hoop trouwens ook dat er snel een april forum is!
Je kan toch een beetje je ei kwijt..ja tis voor mij ook voor t eerst dat ik zwanger ben..dus ik vind t allemaal nog erg onwennig! Maar wel heeeeeel erg leuk!!!

gr Lianne
 
Het zal er ook wel bij horen.. maar je maakt je toch stiekem zorgen. Is trouwens wel een rotgevoel net of je eierstokken los zitten ofzo. Heel erg gevoelig. Bij de vorige had ik het niet.

Aprilforum zou wel leuk zijn ja. Zijn beetje langzaam hier :)

xx
 

Hoi Hoi

Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook elke keer last van menstruatiekrampen, vandaar dat ik er pas met 10w4d achter kwam dat ik zwanger was, door die krampen en buikpijn dacht ik niet meteen aan een zwangerschap ook al had ik al 2x een menstruatie overgeslagen...
nu ben ik 31w4d en begin ik weer last te krijgen van die krampen, moet de 26e weer naar de vk en ga het dan wel even aanhalen!

nou succes en geniet nog van je zwangerschap!

liefs sarah
 
Terug
Bovenaan