ik heb spullen nodig

hoi dames,

naar aanleiding van mijn stukje ik heb jullie mening hard nodig, heb ik nu een ander probleempje.
ik heb nu voor de nieuwe baby zijn kamertje en spullen nodig, geen kleding of speelgoed dat heb ik wel maar bijvoorbeeld, een kamertje, een wandelwagen en dan het liefst eentje die een baby en een peuter kan vervoeren een badje eigenlijk de echt grote dingen die je nodig hebt voor een baby.

dus als jullie iets hebben of iemand kent die ergens van af moet laat het mij dan horen, ik weet dat ik het niet voor niks krijg maar ik kan  nu ook de hoofdprijs niet betalen dus nogmaals als jullie me kunne helpen GRAAG.

alvast heel erg bedankt.

groetjes tineke

hallo tineke,
Ik heb nog een babykamer te koop staan, die ik pas geleden ook hier op de site heb gezet.. misschien dat je het iets vind? of misschien is het je smaak niet..
En helaas kan ik je niet helpen met een wandelwagen die heb ik helaas vorige week verkocht..
je mag me ook mailen als je intresse heb..

sweetmanuela_4@hotmail.com

liefs,
manuela

Hoi,

Ik heb alleen nog een dreami voor een quinny buzz daar zou je dan alleen nog een onderstel voor moeten hebben de kleur is een beetje ice blauw hij is helemaal nog nieuw en ook compleet. Als je geintreseert bent moet je maar even je email adres sturen en dan mail ik je wat foto's. ook heb ik nog een andere dreami van quinny voor het oudere model die is niet meer nieuw maar ziet er nog wel goed uit. Als je je mail stuurt hebben we het ook wel over de prijs.

Groetjes Nic

hoi nicci,

ik had een vraagje over de wagen: is het er 1 voor 1 of 2 kinderen want ik ben eigenlijk op zoek naar een wagen waar ik 2 kinderen in kan vervoeren.

maar mijn e-mail is tineke.schut@casema.nl dus dan hoor ik en zie ik wel wat voor wagen het is.

in ieder geval bedankt dat je gereageerd hebt en aan mij gedacht heb.
ik wacht je e-mailtje af.

groetjes tineke

Hallo.

Ik zag je stukje en vroeg me af waar je woont. Ik heb hier nog een wit badje ( incl stopje) met standaard   die je van mij mag hebben. ik heb er alleen geen slang bij voor het leeg lopen.

mail me anders maar even als je interesse hebt. auwtje@8200rpm.com

groetjes
Raya

Hoi Tineke,
Als je op marktplaats zoekt dan kom je echt van alles tegen, vaak ook gratis! Misschien niet je smaak, maar als je geen keuze hebt, dan heb je die niet, toch?
Las net je andere berichtjes, stoer dat je door hebt durven zetten! Sterkte ermee de komende tijd!
Misschien helpt het om in de plaatselijke supermarkt nog een briefje op te hangen ofoz, soms gooien mensen van alles weg wat je kunt gebruiken!
Groetjes Nanna

Terug
Bovenaan