Ik heb t ff helemaal gehad!!!!!!

Soms bereik je weer zo'n piek in je leven dat je je afvraagt? WAAROM?????????????????????????
en vooral; waarom altijd alles tegelijk??????
Moeder in het ziekenhuis, vanmorgen weer een snotneus van een deurwaarder aan de telefoon en dan lijkt dat allemaal niks vergeleken bij wat anderen meemaken maar mijn emoties spelen momenteel een vet gemeen spelletje met me. Zit nu in mijn vruchtbare dagen. Ik ben gewoon erg gespannen. Almaar janken!!!!
Sorry dat ik zo loop te zeuren maar wil het gewoon van me afschrijven, weg ermee!!!!!

grrrrrrrrr

Ok, nu 10 minuten verder, kreeg onverwachts bezoek van mijn zwager en zijn zoontje. 'Moest' weer even vrolijk zijn.....

Hormonen....ik háát ze!!!! Nou ik ga weer even verder zitten chagerijnen en gooien met alles wat in mijn buurt komt.....

groetjes Jeannette

Dit is heeeel bekend hoor meissie!  Gooi het maar op het forum en lucht je hart!! Juist goed dat je dat doet!!! Ik ken die dipjes maar al te goed!

Neem de tijd voor jezelf en neem het jezelf niet kwalijk dat je nu even niet te genieten bent! Dat mag gewoon!
lfs inge

He Jeanette!!!!

Soms is het toch lekker om even een zeikwijf te mogen zijn....hihihih
Als het allemaal even teveel is en er staat dan ook nog iemand vrolijk aan je deur voor een betaling kan ik me zo voorstellen dat je hebt geprobeerd om hem door te brievenbus te slepen. Hoe gaat het trouwens met je mams?

Als je nog even lekker verder wil zeuren... kom maar op hoor daar is dit forum ook voor.

Knuffel,

Corina

Hoi
Ja heerlijk ff goed zeiken!!!! Het gaat nu weer iets beter dan vanmiddag al ben ik gewoon erg moe. Nu hoorde ik weer dat mijn moeder waarschijnlijk zaterdag pas thuis komt. Nou, ik sta er niet meer van te kijken als het wéér langer gaat duren. Elke dag komt er weer een dag bij. Mijn moeder en ik zijn erg close dus je kunt je voorstellen hoeveel zorgen ik me maak en hoeveel ik haar mis. Nu ben ik in Amersfoort bij mijn zwager en zijn kids omdat mijn 2 zussen daar nog zijn. Ik was niet mee op vakantie (ach het deurwaardersverhaal he?)
Vang de boel een beetje op en ook goede afleiding voor mij. Mijn moeder heeft longemfyzeem en heeft daar weer een infectie op gekregen. Ze schijnt stabiel te zijn in haar situatie momenteel. Ze rookte ook nog gewoon door!!! Nu mag dat uiteraard niet meer. Als ze dat wel doet kunnen we haar binnen nu en een half jaar begraven!! Nee dank je, ik wil mijn moeder nog erg lang bij me hebben als het ff kan!!!
Echt fijn dat ik me verhaal hier ook ff kwijt kan.
Alvast bedankt voor jullie lieve steun!!!

groetjes Jeannette

Terug
Bovenaan