Ik heb t ff zwaar. Kon ik me maar in 2en delen.

Ik ga vandaag uit het ziekenhuis naar huis. Aron moet hier nog zeker wel een week blijven. De bloedwaardes willen nog niet echt zakken. Hij ligt onder alle lampen die ze hebben maar er zit geen vaart in. Zo naar om te zien, helemaal bloot in z'n bedje met bril op. Ik mag m niet eens eruit halen om
De fles te geven. Hij moet onder de lampen blijven. Ik kolf nu steeds en hoop dat hij straks wel aan de borst wil gaan drinken als hij naar huis mag.
Ik vind t echt moeilijk om straks naar huis te gaan. Ik heb echt t gevoel dat ik hem dan echt helemaal alleen laat.
Thuis wacht gelukkig mijn dochter van 2. Maar zij heeft jeugdreuma en heeft op dit moment erg last van haar knie. Ze zegt steeds Auw knie. En ze kotst steeds al haar eten uit. Misschien virusje, Misachien door de reuma-medicijnen. Ik vind het zo naar allemaal.
Ik zit om de 5 minuten te huilen.

Ach meid wat naar allemaal voor je. Probeer wel ook aan je zelf te denken en rond vandaag komen ook de kraamtranen hoor, die horen erbij. Gewoon lekker mee huilen komt goed, gaat over.

Succes met je kids! En met je zelf!

Sterkte meid!! De blauwe wolk is nog ver te zoeken voor je. Ik hoop dat Aron snel opknapt en dat je dochter zich ook beter gaat voelen zodat jij ook tot rust kan komen. Kweet uit ervaring dat als je kids niet fit zijn, jij het ook zwaar hebt.

Succes meid en denk aan jezelf!! Je bent ook nog maar net bevallen!!

Liefs ciomama

Pfff dat lijkt mij inderdaad zo moeilijk :( Ik zou zeggen huil er lekker op las wanneer dat kan want misschien voelt dat niet zo maar het helpt je wel!
Heel veel sterkte!!!
Liefs nelie

nou het zit je ook niet mee, moederen over 2 zieke kinderen die allebbei ergens anders zijn.
er zouden gewoon gezinskamers moeten zijn in het ziekenhuis
zodat jij met je gezinnetje bij elkaar kunnen blijven.

ik denk nog steeds dat kids dan veel sneller genezen
maar ja zkh is klinisch, een bedrijf en helaas niets anders

en ik had vandaag al moeite om Jonna voor eerst met babyfoon alleen boven te laten..........wat stel ik me dan aan

heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan