ik heb t weer achter de rug

Hey meiden,

Ik heb de curretage achter de rug en t viel me op zich wel mee. Ik moest om half 9 in t ziekenhuis zijn en om half 10 kreeg ik een staafje ingebracht die mijn baarmoedermond weker zou maken. Dit was wel ff pijnlijk omdat alles echt potdicht dus volgens de gyn was t maar goed dat ik voor de curretage had gekozen omdat t nog lang niet uit zichzelf was gekomen. Om half 12 ging in naar de ok en om half 1 was ik wakker en fit weer op mijn kamer. Ik had een kamergenootje die t zelfde moest ondergaan en dat was op zich wel prettig, we hadden iig iets om over te praten. Maar alles is goed gegaan en toen ik wat had gedronken en gegeten mocht ik om 15.15u naar huis. Nu ben ik nog wel moe van de narcose en heb soms nog wat krampen maar das alles. Ik vloei ook niet meer. Dus we kunnen t afsluiten en t een plekje geven.

Meiden dank jullie voor jullie medeleven en heb een fijne zwangerschap.

En mmdj? hoe is t met jou nu??

Kus

Jeetje klinkt toch heftig hoor... Ik hoop dat je het op een goede manier een plekje kunt geven en dat het geluk jullie binnenkort gegeven is!

Liefs Wendy mama van Merle*

Jeetje Sweetmama,

Ik schrik ervan, ik ben even een weekje weg geweest en lees nu je verhaal.

Ik hoop inderdaad maar dat je het een plekje kan geven.

We denken aan je.

Mama2

hoi,
neem de tijd,duurt wel even voor die narcose uit je lichaam is.blijft nog wel even moe,snel uitgeput.
doe rustig aan.sterkte met het een plekje geven.
hoop dat je snel weer zwanger mag worden.
gr marjan

Hey,

Ja ik ben er ook heel rustig onder, ik ben wel blij dat ik t gedaan heb. Nu kan ik verder met t verwerken voor zover ik dat nog niet gedaan had. En dan gaan we in t nieuwe jaar verder met onderzoeken.

Kus

Terug
Bovenaan