Ik heb vanavond een "party".... hahahaha

Jullie kennen ze wel,
De Oriflame-party's, de Tupperware-party's, de "houten-speelgoed"-party's en eventueel zelfs de sexy lingerie-party's....

Nou ik heb vanavond ook een speelgoed-party....... maar geen houten. Meer iets van kunststof, latex en andere buigzame materialen hahahahahahaha.

Volgens mij wordt dat de hele avond lachen/gieren/brullen... En ik ben al zo moe van vandaag (Schatkids + een heel eind rijden). Ach, als ik eenmaal weer een bak koffie voor de neus heb staan, komt alles weer goed.

Groetjes happyM.

p.s. de foto's van de Schatkids komen morgen. We zijn er namelijk nog niet zo lang weer. We reden fout en dachten dat we nog op wintersport moesten. We reden al in Duitsland, richting Oberhausen hahahahaha. Toen Denise nog naar huis brengen, snel eten. Even achter de pc en zometeen klaarmaken voor vanavond. Whahahaha

Weet je zeker dat die foto's  morgen komen, na ZO'N avondje???? Ga je niet hele ander dingen doen morgen?? hahaha!

Ben benieuwd of je het wat vindt. Ik ken iemand die ook van die party's geeft, maar ben er nog nooit geweest. Idd wel zo'n Oriflame-avond. Kon je make-up etc bij elkaar gaan uitproberen. Hoop voor jou dat je vanavond de producten niet op elkaar hoeft te testen, whahahaha!

Veel plezier!

Ellen m v Julian

hihi dus jullie waren een beetje te enthousiast, op wintersport hihi
veel plezier op je party, laat morgen ook maar even foto's van je nieuwste aanwinsten zien

groetjes Jenneke

whahahahhahahahaaaaa.....

die Anton zal veel vreugde hebben als je levering binnen is ........

zal vast een leuke avond zijn geweest.....

heb je ook een party geregeld......

Laat snel horen hoe het was

Liefs je dinnetje

Nou nou dames !!!!! Gedraag jullie eens even hahahahahahahaha.

Nee, we hebben het niet op elkaar uit hoeven proberen gisteravond
Nee, de bestelling is nog niet binnen, dus we kunnen volgende week pas feesten.

Ja, ik heb wat leuke dingetjes besteld
En JA we hebben ons allen in de broek gepiest van het lachen gisteravond.
Sjongejonge wat was het gezellig!!!

Tipje van de sluier... iets van glas gekocht, iets met kraaltjes gekocht en
 dit setje....

Hihihihi
Groetjes happyM
stelletje aasgieren hahahaha

Terug
Bovenaan