Ik heb voorweeen

TWD

New member
Nou meiden kom net weer uit het ziekenhuis.
Maandagavond ineens wat pijn (dacht indalingsweeen)
Gister nog niet over dus Vk langsgeweest zie vorig topic
Vandaag nog niet over dus weer Vk gebeld en kon gelijk langskomen. Weer inwendig onderzoek en voelde anders als gister. Vanwege de pijn enz doorgestuurd
Van 4 tot half 9 in zh gelegen

Ctg en harde buiken gemeten, had ze genoeg in ieder geval. Daarna echo ook inwendig geen ontsluiting. Daarna nog gewoon inwendig onderzoek ook goedgekeurd.
Weer urine getest ( inmiddels 3e keer vandaag) en het is nu heel zeker geen blaasontsteking

Daarna weer ctg en harde buiken monitoren.
Nog genoeg harde buiken Pff
Weer inwendig onderzoek en voelde wel iets anders aan weer maar totaal geen ontsluiting oid.
Mocht dus weer naar huis.
Inmiddels dus 2 dagen voorweeen, 4 inwendige onderzoeken in 2 dagen en tijdje in ziekenhuis gelegen...
Nu op bed en heb nog last. Mocht get constanter of erger worden moet ik weer bellen...
We wachten dus maar af.

Vandaag overigens precies 33 weken en met de kleine gaat het nog steeds super
 
Hey, wat vervelend zeg. Hopelijk stopt het snel want de kleine moet nog wel even binnen blijven! Sterke en doe rustig aan.
 
hoi cloewja mijn zusje had deze klachten vanaf week 30 ook iedere keer naar zkh monitor harde buiken etc . Ze is volgende week uitgerekend .
Dus erg vervelend eerst durfde ze huis niet uit , maar nu ietsjes . Heeft een kleine van 2 in huis dus kan moeilijk rustig aan doen . Als ze last heeft heeft ze zoveel weeen dat ze onder de douche moet verlicht beetje . Op aanraden van vlk .

Sterkte
 
Ik heb ze helaas ook, buik & rug... Sinds een week of 3 nu, vooral 's nachts. Ik slaap nu al 2 maanden lang gemiddeld minder dan in de tijd van de nachtvoedingen van Elias. Tijdens controle bij de verloskundige gisteren opperde ze me met 39 weken te strippen, en dan gewoon 2 keer per week om de boel maar op gang te helpen. Het geeft mij wel een prettig idee, al hoop ik dat ze in week 38 al geboren wordt!
 
Marieke-
Dat is wel fijn dat ze dat in ieder geval al aanbieden, tegen mij werd vanmorgen in zh(ja ik zat er alweer) geZegt dat het zo nog wel tot einde door kon gaan, moet er niet aandenken pfff
Volgende week weer controle dus kijken wat ze dan zeggen.

Hmines

Douchen helpt bij mij helaas niet, vanmorgen nog geprobeerd maar werd alleen maar erger. Onder de douche is het eigenlijk het ergst heel apart.

Vanmorgen weer ctg gehad en inwendig onderzoek en was niets veranderd dus als ik pech heb loop ik tot einde met voorweeen...
 
Wat naar dat je steeds naar het ziekenhuis moet vanwege je voorweeën... Het klopt inderdaad dat het zo door kan gaan tot aan je bevalling, dat had een vriendin van mij ook. Het zijn echt de laatst loodjes he?!

Ik weet niet of je open staat voor tips, maar ik ga je er toch een geven. Wat ik doe (en wat bij mij goed helpt) om de pijn van (voor)weeën te handelen is dat ik niet tegen de pijn in ga, maar met de pijn mee. Ik concentreer me en visualiseer me als het ware dat ik de pijn afvoer via mijn benen en tenen als een soort van riviertje. Probeer zoveel mogelijk ontspannen te blijven en niet te verkrampen, op die manier kan je lichaam de pijn veel beter aan.

Toen ik op het laatst liep van Elias had ik op aanraden van de haptonoom ter voorbereiding op de bevalling het boek Duik in je weeën gelezen van Carita Salomé. Daar staat o.a. deze tip in. Ik ben zonder pijnstilling binnen 6 uur van begin tot eind heel ontspannen bevallen...

Ik ben benieuwd wat ze volgende week tijdens de controle zeggen! Hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan