Ik heb weer een down dag.... :(

Heeey Dames....

ik heb weer veelste veel vragen weer door me hoofd spoken..... word er gek van en op internet kan ik ook niet echt wat vinden.....

10 okt (volledige uitslag hs en hsg)

ik heb me hs en hsg gehad.... ze konden eigenlijk niks raar zien.... zo hun zeiden... oke maar bij de hs was het wel zo dat met baarmoedermond heel inimini (klein) was....hij had hem een beetje opgerekt met die staaf die erin ging..... en dat ik een knik heb in me baarmoeder..... oke fijn.... maar nu... kom ik nog geen steek verder voor mijn gevoel.....
en ik ben ook een beetje bang... dat ze straks de 10de gaan zeggen van ja...alles is goed met jullie en er was bij jou niks tevinden... dus ga maar gewoon weer zelf proberen want we kunnen niks doen...... stel dat dat gebeurt..... dan weet ik echt niet meer wat ik moet..... het was 6 sept jaar geleden...dat we begonnen zijn....dus dan weet je ook wel dat het ons toch niet lukt.....zo iets heb ik dan...messchien wel heel erg negatief maar toch...

en die knik...was toen ook problemen mee met de 2de en 3de iui.....toen stoote ze elke keer tegen een deurtje aan ( zoals zei dat zei) en toen moest ze weer met een echo kijken hoe die knik nou liep....en toen was het wel ingebracht....maar geen resultaat...natuurlijjk.....

ik ben zo benieuwd en bang wat we 10 okt te horen krijgen.......

XXXXX Brenie

Probeer je er niet te druk om te maken. Ik weet het makkelijker gezezgd dan gedaan...
Na de HSG schijn je meer kans te hebben (bij ons geen resultaat) en als ook IUI niet helpt, is er nog een mogelijkheid tot IVF/ICSI.
Ga lekker een dagje/weekend de hort op en probeer je gedachten wat te verzetten...

Liefs Daisy

niet te veel kijken op internet, daar word je meestal niet blij van.en kop op, bij ons ook niets gevonden en na bijnaa 2.5 jaar en 5 IUI's toch zwanger. Wonderen bestaan!
Fleur

Ach, meis.... Vervelend is dat,he!
Bij ons was het ook zo. Na een jaar proberen en alle onderzoeken achter de rug, was er niks te vinden. We werden een half jaar terug naar huis gestuurd om op eigen kracht te proberen. Na 4 maanden zijn we terug gegaan en werden we gelukkig meteen geholpen met IUI.

Jullie zijn wel een klein stapje verder, ze hebben de knik gevonden. Een schrale troost, maar misschien kunnen ze er wat mee en hebben ze met de HS of HSG toch nog iets gevonden. Het enige wat je kan doen is afwachten. Je kan er toch niks meer aan doen, dus laat het maar zoveel mogelijk over je heen komen. Heel veel sterkte en succes!!

Liefs Anna

Bij ons konde ze ook niets vinden, en moesten we het ook zelf gaan proberen welke elke maand naar ziekenhuis om te kijken wanneer mn ei was, en toen na bijna 2 jaar nog niets was gingen we over op iui, die heb ik 6 gehad. Uiteindelijk lag het aan mij maar daar zijn ze pas achter gekomen tijdens de ivf/icsi behandelingen toen ze de punctie hadden gedaan en mijn eicellen neit goed waren.
MAar maak je niet heel erg druk, we weten allemaal dat elke maand er 1 teveel is.

Wij zijn zwanger geworden na 2 ivf/icsi pogingen. Dus meid geef neit op!!!

Bedankt vooor julllie liefe reacties.....

en gelukkig gaat het nu aleweer een paar daagjes......
kon fff niet op de comp omdat we het huis weer opnieuw aan het spuiten zijn..... dus vandaar een laat berichie terug......

XXXXX Brenie

Terug
Bovenaan