Ik heb weer wat nieuws uitgevonden!!!!

Hallo beebjes!!!!!

Na mijn ochtend flesje (rond een uur of 5/6) legt mama mij in mijn bedje...Dan begin ik heel hard te wenen!! Ik weet dat mijn mama dat nog wat vroeg vind om te gaan spelen. Dan hoor ik dat ze naar mij komt...nog ff harder wenen en dan huppakee pakt mama mij op en mag ik samen met haar in het grote bed slapen!!!! Wat heerlijk toch!!!! Dan slaap ik nog lekker door tot half 9 en daarna gekken we nog even in bed!!!

Het is me al 4 dagen gelukt!!!!!   Hihi

Groetjes en dikke kus Rhune

hahahaha heerlijk he, dat heb ik ook met Jadey. Als het weekend is of ik niet hoef te werken gaat ze na haar ochtendflesje ook bij mij in bed. Ze vind het echt geweldig en ligt een tijdje om zich heen te kijken, mama wakker te kletsen en valt vervolgens heerlijk in slaap tot 11 uur.

Vanacht was ze erg aan het spoken en heb ik haar om 4 uur bij ons in bed gelegd waar ze toch nog even in mama's warme armen heeft kunnen slapen.

heerlijk toch!!

gr tammy mama van jadey 3 mnd

Wat een bofferd ben jij zeg. Maar 5 uur is ook wel erg vroeg, hoor! Mijn mama moet me niet voor 7.30 uur wakker maken, want dan ben ik een beetje chagerijnig.

Groetjes Laura

goed voor elkaar heej!!ik heb ook wat leuks ontdekt;ik kan op mijn buik liggen!!dus dat deed ik vanacht om 12 uur en om 4 uur en als mama mij dan hoort brabbelen weet ze hoever het is en dan komt ze mij weer lekker instoppen.alleen vanmorgen om 7 uur had ze echt nog geen zin en liet ze mij gewoon nog een uur liggen.maar dat vond ik niet erg,want ik had grote pret
groetjes boas

Terug
Bovenaan