ik heb weet nu niet wat te doen

hallo mijn naam is verlegen meisje ik ben vandaag 40w1d zwanger en zins vamorgen heb ik steets last van buikkrampen die ook echt blijven hangen
en heel veel last van harde buiken die ook een minuut 2a3 duren en nu weet ik niet wat ik moet doen afwachten of toch het ziekenhuis bellen ik moet daar bevallen ivm keizersnede .2004
ik hoop snel wat te horen grtjes verlegen meisje

ik sluit me hierbij aan. Ik denk dat het verstandig is om even te bellen een keer te veel checken is beter dan te laat toch! daar zijn ze voor!!

Groetjes Fee (maart)

hallo allemaal
nou ik heb zo azls jullie al zeggen toch maar het ziekenhuis gebelt en jah kom maar even hier heen dus ik en mijn vriend zijn in de auto gestapt en naar het ziekenhuis gegaan daar aan gekomen aan het ctg gelegt en klein beetje weeen dus jah ze wisten niet wat ze er mee aan moesten maar naar een inwendig onderzoek bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben toen hebben ze mijn vliezen gebroken en ben dus uiteinderlijk maandag op dinsdag nacht bevallen van een jonge zoon jochem
het was een zware maar ook een hele enge bevalling geweest omdag dat jochem de navelstrek 2 keer om zijn nek had zitten en dus helemaal blauw was toen die geboren wed maar gelukkig is alles verder goed afgelopen en kunnen we nu lekker geniet van hem en onze andere twee meiden die helemaal dol op hun broertje zijn grtjes verlegen meisje

Terug
Bovenaan