Ik heb ze zien zwemmen!!! : D

Hallo Lezertjes

Nou zeg, wat is dát leuk om de zwemmertjes van je mannetje te zien hahahah!! We moesten gister dus de samenlevingstest doen om te kijken of mijn slijmvlies zijn zaadjes toelaten. Dat was allemaal goed gelukkig!!! Maar oh, wat heb ik gelachen!! Ik was helaas alleen gegaan want hij kon niet. Mijn ei kon ze niet meer zien dus die is omringd hoop ik door allemaal pieter hoogenbandjes (zoals me mannetje zich nu noemt haha).
Jaja, die is trots op zichzelf hoor want hij heeft 'vlotte zwemmers' zei de gyn.
Aaaaah ik zag ze zwemmen!!!! Echt leuk. Ik raak er maar niet over uitgepraat. Ok nu wel. (jammer)
Maar nu moet ik over ca 2 weken een afspraak maken voor een baarmoederfoto en HSG. (brrrr)
Dan spoelen ze mijn eileiders door en er wordt onderzocht of ik een goede eisprong heb gehad via mijn bloed. 18 Augustus mag mijn vriend zijn zaad inleveren. Wat een gedoe allemaal he? Maar oh....voor een zoooo goed doel!! Ik denk dat alles wel goed is en komt maar dan heb ik wel die zekerheid. Ik denk dat ze ook heel makkelijk zijn met onderzoeken bij mij omdat ik al 37 ben. Nu zit ik in mijn wachtweken.
Nog 1 keer..........Ooooooooooooooohhh het was echt leuk om die zaadjes te zien zwemmen hihihihihihi!!! zo liieeeffff!!! Ik dacht nog; wat zielig dat ze het eitje niet gevonden hebben  nu zijn heeeelemaal alleen en verdwaald!!!

Nou ja afijn, dit was weer even een update

X Costa

Hai Costa,

Wat super zeg!! Natuurlijk laat jou slijmvlies de zaadjes door!!!! Hoeveel heb je geteld. Inderdaad miljoenen.....?? Dan kun je door de zaadjes het ei ook niet meer zien natuurlijk! Zoals ze met elkaar op het ei inhappen tot de sterkste zal winnen!!
Hoop dat dit in mij nu ook aan het gebeuren is....of misschien al wel gebeurd is!
Hoop zo dat op de baarmoederfoto een ingenesteld eitje te zien zal zijn? Dat kan toch??
Weet zeker dat het door de chocola komt dat die zaadjes zo snel zwemmen, ze willen er ook wat van proeven.
He, geeft je vriendje maar een gouden medaille hoor! Kan hij dubbel trots zijn op zijn prestatie. Krijg jij er misschien ook 1 over 9 maanden!

Liefs Ineke

Hi Costa,

Super meid!!!! Kan me voorstellen dat je niet uitgepraat raakt. Misschien dat die 999999 overige eitjes nu voor een dichte deur staan. Zou wel helemaal gaaf zijn hé?! Nou ff twee superspannende weken maar dat ze vlot zwemmen is al een hele geruststelling.

Niet te veel chocolade eten hoor anders worden ze helemaal hyper daar binnen ;-).

Groetjes,
Daantje

Hallo Lieffies

Ik zag er niet zoveel want ze had ze op een microscoopplaatje en maakte me al zorgen. ik d8 ook dat ik er miljoenen moest zien maar dit waren de 'achterblijvertjes'. (àààààààhh, zielug hè??)

Dus ik zag er een stuk of 10 op een ruimte van een cm. Maar oh oh wat mooi .....
Sja het waren mijn 'slome kindjes' eigenlijk haha.

Die chocola, zouden ze daar hyper van worden?? mmmm dan krijg je adhd zaadjes....
Niet goed nee. Maar hij drinkt af en toe bier dus mijn chocola herstellen ze weer van het sloom worden van het bier. Ah!!! Kijk, en zo worden we steeds wijzer. (of gekker?)

Nou in ieder geval, heerlijk dat jullie dit met me meebeleven want sja, aan wie moet je zoiets verder vertellen nietwaar?

X Costa

Hai,

Wij zijn inderdaad altijd in voor sappige details betreffende eitjes en zaadjes....Vraag me af of ze bij mij nog rondzwemmen of hun daad al hebben gedaan! (eentje dan...) Ben sinds gisteren af en toe misselijk en heb weer een verstopte neus..had ik toen ook....maak ik me weer gek. t'is vandaag dag 19.....
Hou jullie natuurijk op de hoogte!

Liefs Ineke

He Costa,

Wat een leuk verhaal heb je hier aan over gehouden.
Lijkt me zo byzonder omdat inderdaad een keertje gezien te hebben...hihihi

Wat betreft je eileiders doorspoelen kan ik je misschien wel een heel positief verhaal vertellen. Mijn vriendinnetje is 6 jaar bezig geweest om zwanger te worden en het laatste half jaar zijn ze dus de mmm in gegaan. Nadat zij de HSG heeft gehad is zij dus zwanger geraakt en vertelde ze dat dit dus in veel gevallen voorkomt omdat je behoorlijk vruchtbaar schijnt te zijn dan... Dus meid na de HSG (en als je dus weet wanneer de eieren weer gaan springen) flink aan de sex !!!!!!

Knuffel,

Corina

PS Vriendinnetje heeft dus nog een gezond kereltje van 7 weekjes

Hoi,

Lijkt me een geweldige ervaring om dat een keer te zien! Heb gisteravond gekeken naar de documantaire In the womb op national geographic. Daar lieten ze ook van alles zien over bevruchting en wording van een kindje. Wat was dat mooi!
Dus om dan je eigen ei en mans zaadjes te zien lijkt me helemaal top. Ik hoop dat jullie deze maand een voltreffer hebben!

Groetjes, Kat

Ik hoop dat we inderdaad een voltreffer hebben maar mijn intuitie zegt helaas van niet. Dat hsg moet ik natuurlijk wel vóór mijn eisprong doen he????? Lijkt me wel zo handig  toch????

Afijn, lief, écht lief dat jullie dit meebeleven en kijk, Solleke is weer een lichtpuntje voor ons, zij is weer zwanger en......dát kunnen wij ook!!!!

Hee Ineke, we lopen echt gelijk he?????? Mijn cycl is 26 dagen, moet nu in principe nog 9 dagen en jij???

Ohhh meiden wat spannend allemaal weer hihi!!!

Liefs Costa

Terug
Bovenaan