Ik heb zin om heel hard te huilen

Er is een spijkerbroekje van Yara tussen de witte was terecht gekomen. Nu zijn alle witte/lichte babykleren blauw  Er ik had nog wel net een nieuwe zomerjas gekocht

Het enige goede eraan is dat ik vanmiddag de stad in kan om nieuwe kleren te kopen. Ik denk dat ik alles maar in maatje 68 haal, dan doet ze er toch wat langer mee.

Ik zit hier met de tranen in mn ogen en Yara ligt lekker te lachen in de box. Gelukkig tovert dat bij mij ook wel weer een glimlachje op mijn gezicht...
Liefs Andrea

wat balen zeg!!!!
elk nadeel heb zijn voordeel moet je maar denken....
maar het is wel sonde zeg..
en natuurlijk was het een hardstikke volle was...
groetjes en succes met shoppen vanmiddag.
groetjes marleen

Hoi Andrea,
Ik hoop dat je was nog niet droog is, dan kun je er misschien nog iets aan doen. Ik heb ooit ergens de tip gelezen om steradent te gebruiken. Bij mij was het te laat, mijn was was al helemaal droog (en hier en daar roze vanwege het rode truitje). Misschien helpt het alsnog. Je witte was dus opnieuw wassen met een tablet steradent erbij. En je kunt hem gerust op heel heet zetten, als de kleertjes dan krimpen kun je ze niet meer gebruiken, maar dat doe je nu ook niet.
Ik gebruik die steradent nu ook als soort van waskrachtversterker. Er zit een soort bleekmiddel in. Mijn witte was is nog nooit zo wit geweest.
Succes met shoppen!
Patricia

Terug
Bovenaan