ik heb zin om te schelden wat een frustratie!!!!

hey meiden ben net weer bij de gyn. geweest voor alle uitslagen en alles is goed. Goed nieuws zou je kunnen denken, nou ik kan je vertellen dat je beter iets kunt mankeren dan helpen ze teminste!!
We zijn al vanaf de geboorte van dion bezig voor een tweede en het lukt maar niet. Wij hadden verwacht dat we nu veel eerder zouden worden geholpen omdat dion ook via iui is geboren maar nee hoor we moeten gewoon weer 3 jaar wachten totdat ze actie gaan ondernemen!!!!!!!!! is Dion straks 4 komt er pas een broertje of zusje bij!!!! ppppppppfffffffffff ik wil NU een baby en niet over 2 jaar!!!! Nu moet ik nog een baarmoeder en eileiderfoto maken en dan gaan ze zowiezo het eerste half jaar nix doen. Na dat half jaar zijn we dus al 2.5 jaar verder. en dan maar hopen dat we snel in kunnen stappen in de mm.
Maar ik moest niet getreurd zijn, we hebben goede kans om zelf zwanger te worden. Nou dat zeiden ze bei Dion ook steeds en dat is toen ook niet gelukt!!!!
stelletje (*&65%^zakken die deze onmense regels hebben bedacht!!!!

hoffffffffffffff

Dat is toch ook raar dat ze dat tegen jullie zeggen! Ik weet niet welke leeftijd jullie hebben, maar ze kunnen toch niet verwachten dat je dit antwoord accepteerd? Zeker met jullie geschiedenis. Ik zou wel even de HSG onderzoek afwachten en dan 2 á 3 maandjes gewoon zelf proberen. Ik ben namelijk wel gauw zwanger geworden na dat onderzoek, dus het is wel waar wat ze zeggen dat je er  vruchtbaarder van wordt.

Dat er misschien een groot leeftijdgrens tussen de kinderen zit, moet je maar laten gaan, hoor want als je eenmaal niet zo gauw zwanger wordt en ze geen reden kunnen vinden, kan je eigenlijk  alleen maar hopen dat er ooit nog 1 erbij komt ongeacht wanneer!  

Muis.

Nou ik kan je woede wel begrijpen ja.
Wat vreemd zeg dat ze zo reageren belachelijk.
Hsg zeggen ze indd dat je beter vruchtbaarder bent ik heb er helaas niks van gemerkt denk dat het ook gewoon geluk is als je zwanger word blijft natuurlijk een wonder.
Heel veel sterkte in ieder geval.

mag ik ff meeschelden hoff???

heb vandaag mn 2e IUI gehad en ze konden weer mn baarmoedermond niet vinden uiteindelijk is er een andere arts bijgehaald na een half uur!!!!!!! wroeten

daarnaast was het zaad deze keer nog veel slechter dan vorige keer en als deze poging niet aanslaat hebben we in januari gesprek over IVF/ICSI

al met al baal ik dus als een stekker.!!!!!! en heb ik ook zin om es een flink potje te schelden.

liefs suus

Terug
Bovenaan