Ging ik daarstraks boodschappen doen bij AH en viel me eigenlijk gelijk een moeder op met 2 kindjes bij haar.....1 van ongeveer de leeftijd van Renzo (6maand) en 1 van denk ik 2of3 jaar.....ik dacht de baby te herkennen van hier het forum ben al op zoek geweest naar foto's hier maar kan die baby niet meer vinden die ik d8 dat het was.Maar ik ben niet eg zo iemand die dan op die vrouw afstap en vraag hey ken ik jou niet van het jongegezinneforum???dus ik keek haar allemaal wel aan maar had ze niet door ....nu ging ik terug naar de auto en hun ook zij was er met man en 2 kids dus.....en ikk rij weg stopt er ineens een auto voor me op het terrein.....en daar moest ik dus zoooo om lachuh die vrouw van die kindjes was de booschappen aan het inladen ......van zon autokarretje want de gewone boodschappenkar had ze al leeg....en zonder dat zij het door had ging dus haar kar ervandoor daar moesten wij dus voor stoppen whhahahha rende ze achter die kar aan ......misschien klinkt het niet lachwekkend maar dat was het op dat moment wel....maar mijn vraag is nu eigenlijk ..........Is iemand van jullie vanavond in Made bij AH boodschappen wezen doen die dus 2 kindjes heeft want ik ben er van overtuigd dat ik die baby herkende
liefs mamavanTimo en Renzo
(Corina)
liefs mamavanTimo en Renzo
(Corina)