Ik heb zo'n jeuk

Hoihoi

Ik ben alweer 29 weken en hoop over 11 weken mijn eerste kindje op de wereld te zetten. Ik word met de dag vrolijker en blijer nadat ik de eerste maanden erg moe en misselijk was.

Ik heb alleen nu wel een ander probleempje en vroeg mij af of jullie er meer van weten. Ik krijg namelijk steeds meer jeuk op mijn lichaam. Ik dacht eerst dat ik vlooien had :oops: Maar ik heb ook jeuk op mijn rug, buik, armen en zelfs onder mijn voeten. Ik word er steeds gekker van. Herkend iemand dit?

Zal ik hiervoor een zalfje halen bij mijn huisarts? Of hebben jullie nog tips?

Groetjes,
Emma

Ik herken het helaas wel ja, maar het is bij mij nog niet zo erg als dat het bij mijn vorige zwangerschap was. Maar ik heb nog even te gaan, dus ik kan alleen maar hopen dat het niet zo erg wordt. Ik ging vaak onder een lauwe douche en weinig kleren aan (voor zover mogelijk met dit weer). Verder is er, dacht ik, weinig aan te doen helaas....
Succes!!

ja, vervelend he die jeuk, vooral savonds brr!!! Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen, tis mijn derde maar ik heb er bij de andere twee geen last van gehad... ff doorbijten vrees ik ;)

hoi ik heb daar ook last van gehad en je kunt jezelf ook insmeren met olie zonder parfum dat scheelt ook wel en als je een bad hebt met olie in bad gaan liggen dat voed je huid goed en dan word het ook minder succes nog en geniet nog lekker van de laatste weekjes

Als het echt je huid is die jeukt kan het ook een vochtprobleem zijn, aangezien je huid zowiezo wat droger kan worden ook door je zwangerschap.
Vet houden helpt dan minder goed dan hydrateren.
Mij helpt Balneum jeukverlichtende lotion erg goed.
Ik heb het nl ook gewoon op mijn schenen als die een hele winter verstopt zitten in sokken en laarzen!
Het is het proberen waard lijkt me!

Terug
Bovenaan