ik herken mijn zoon niet meer!

Hallo

Weer wat nieuws over mijn lieve Loek.
Ik herken hem bijna niet meer!!! Sinds gisteren slaapt hij erg veel en ik kan hem zonder protest alleen in de wandelwagen leggen om te slapen (ik kan me niet herinneren dat dit ooit is voorgekomen...). Nu ligt hij er ook in in een poging in slaap te vallen. Fiepje uitgevallen... geen probleem! Niet huilen en kermen zoals eerst, hooguit wat onrustig het hoofdje draaien, want in slaap vallen zonder fiep is toch wel iets moeilijker! Zelfs toen hij sliep, was hij rustig! Meestal is het een pruttelend varken.
Het pruttelen is in de loop van gisteren wel gekomen op een andere manier, want het manneke is verkouden geworden. Gegorgel, gepruttel en hoesten. Wat waren de eerste keren hoesten schrikken voor hem! Het lijkt gelukkig los te zitten. Balen he, ga je naar het zkh om beter te worden, wordt je er ook ziek...

...oei, toch even protest...

groeten van een opgeluchte mama van Loek

Hoi Woedel,

Onze oudste is onder het mes geweest toen hij bijna een jaar was en sliep de weken (!) erna ook veel meer dan we van hem gewend waren. De huisarts vertelde me toen dat dit nog naweeen kunnen zijn van de narcose.
Hopelijk verloopt het herstel van Loek voorspoedig en zijn de grootste zorgen snel voorbij.

Judith

Haihai

Nou, ik hoop dat dit hier ook het geval is! Naweeen van de narcose, is ook niet fijn, maar Loek heeft al 5,5 week heel slecht geslapen, overdag bijna niet. De eerste 1,5 week was het een superrustige baby en bij 1,5 week sloeg het ineens om. Later bleek dat hij last had van de liesbreuk(en). Hij heeft heel wat in te halen lijkt me.
En dan kunnen wij ook weer tot rust komen, want die weken waren stressen met een ongelukkige onrustige baby waarvan we de eerste tijd de oorzaak niet wisten. Loek is het belangrijkste, maar zelf tot rust komen is ook wel heel erg welkom en goed voor Loek!
Waarvoor was jouw kindje dan geopereerd?

Rosanne

Geniet maar lekker van de rust!! Het kunnen inderdaad naweeën van de narcose zijn, maar Joey is ook sinds twee weken een heel ander mannetje. Hijgaat gewon slapen waar hij eerst overdag toch echt de strijd aanging... Lekker, hoor.

Dag annet

Sorry, hoor... Ik registreer door alle gedoe dingen niet meer zo goed. Misschien heb je het al eens geschreven hier. Maar waar is Joey dan aan geopereerd?

Groeten,
Rosanne

Nee, ligt niet aan jou... Ik bedoelde dat het inderdaad aan de narcose kan liggen, maar dat Joey ook opeens zoveel makkelijker is en het dus ook kan dat jouw ukkie (net als bij Joey) gewoon rustiger/makkelijker is geworden door groei in zijn ontwikkeling?? Of niet??  

Terug
Bovenaan