Ik hoop dat...

A

Anoniem

Guest
we met n klein fransmannetje/meisje naar huis gaan komen .

We gaan overmorgen op vakantie naar La Franca en mn NOD is vrijdag...eigenlijk zou ik moeten wachten met testen tot 3 juli, maar dat hou ik denk niet vol. Heb al goedkope testen op MatCare besteld dus die kunnen mooi de tas in dalijk...

Heb nog nergens last van, maar dat hoeft ook niet, zoals al zo vaak gelezen. Ben benieuwd....

Voor alle andere NODers ook succes en ik duim!

xx

hoi hoi

lekker op vakantie,word dus genieten,en hopelijk ben je zwanger dat is het genieten nog leuker!!!

ik heb vandaag mijn NOD!!! ik heb het gevoel dat de rode duifels in aantocht zijn!!!!!

in de hoeveelste ronde zitten jullie????

xxxtam80(ronde12)

quote: tam80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2006 11:26:30'));

hoi hoi

lekker op vakantie,word dus genieten,en hopelijk ben je zwanger dat is het genieten nog leuker!!!

ik heb vandaag mijn NOD!!! ik heb het gevoel dat de rode duifels in aantocht zijn!!!!!

in de hoeveelste ronde zitten jullie????

xxxtam80(ronde12)

Hoi Tam, wij zitten in ronde 10...Hopelijk is je gevoel onjuist en blijven ze weg..  

xx mel

Hoi naamgenootje,
Oh wat spannend!!!! Heerlijk op vakantie en dan ook nog je NOD zo snel. Ik hoop ook
dat jullie nu al stiekum met zijn 3tjes zijn!!!
Ik heb zondag mijn NOD en ik ga maandag al testen als ik nog niet ongi ben.
Dus ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten. Ik ook niet
Nou alvast een superfijne vakantie gewenst en ik wacht met spanning af hoe je NOD
afloopt.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan