Ik hoop een (tijdelijk) afscheid...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Bedankt voor de gezellige tijd op dit forum!  Helaas ben ik net ongesteld geworden.....

Ik heb besloten me even wat rustiger te gaan houden. Ik merk aan mezelf dat ik er elke keer toch mijn hoop op gevestigd heb om zwanger te zijn en dat het dan zo'n tegenvaller is als het niet zo is. Ik heb al twee gezonde kinderen rondlopen en het moet geen obsessie worden. Daarom trek ik me even terug op het forum. Ondanks dat ik jullie allemaal heel erg lief vind maar juist daarom ga ik er te veel mee bezig houden. Ik lees constant jullie berichtjes en schrijf terug maar dan ben en blijf ik er toch de hele tijd mee in mijn hoofd. Als ik zwanger ben kom ik het zeker melden hier en hoop dan gezellig mee te babbelen op het zwangeren forum met (hopelijk) ieder van jullie!

Allemaal heel veel succes met zwanger worden en ik ga vol goede moed op naar ronde 4!

Liefs
Heitje

Ben ik weer...
Heb net onder je vorige berichtje gereageerd...lees maar even.

Liefs Linnepinnie

Hoi Heitje

Verstandig van je hoor. Als het niet goed voelt om te forummen en daardoor 24-7 bezig te zijn met zwanger worden moet je het niet doen. Ik hoop dat door de rust die je neemt je lijf je snel zal belonen met een zwangerschap.
Doe rustig aan en hou ons op de hoogte als je zwanger bent he?!
Geniet lekker van je  gezin!!
xxx Annette

Hoi Heitje,
zeker doen als dat goed voelt. Bedankt voor het reageren op de mails.
Wens je heel veel succes en ik hoop je snel weer terug te zien met goed nieuws. Gelukkig heb je al 2 gezonde kids rondlopen.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan