ik hoop het zo! zwanger?

Ik lees al een tijdje mee maar had zelf nooit echt wat te melden. Nu wel. Mijn vriend (32) en ik (29) zijn nu 7 maanden bezig. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, altijd 28 dagen en ben nu dus twee dagen over tijd. Ik heb het gevoel of ik ieder moment ongesteld kan worden maar het blijft kramperig en er komt niks. Ik ben vandaag al 100x naar de wc geweest. Net had ik iets rozigs op het wcpapiertje zitten terwijl ik normaal altijd bloed "plas" als mijn ongesteldheid begint. Mijn borsten doen wel veel minder zeer dan normaal. Voor de rest voel ik me hartstikke goed, geen misselijkheid enz. Zaterdag heb ik voor de lol een test gedaan, de allereerste van mijn leven, en die was negatief. Herkent iemand dit??? Ik lees weer veel positieve berichten dus hopelijk horen wij daar ook snel bij!

Spannend zeg! Sommige vrouwen maken pas langzaam HCG aan (de stof die het positieve streepje maakt op de test). Het zou dus kunnen dat je nog niet voldoend HCG in je urine hebt. Hou ons op de hoogte!
Groetjes, Kiki

Kiki heeft gelijk, het beste is om bij 4 a 5 dagen overtijd te testen.
Even een vraagjes, head je voordat je met pil begon ook zo'n regelmatige cyclus?? Ik was namelijk 8 a 9 maanden na het stoppen met de pil ook erg regelmatig maar voordat ik met de pil begin erg onregelmatig. Dit kwam in december weer terug... erg onregelmatig en erg lange en veel. Had toen dus mijn eigen cyclus pas weer terug....
Ik hoop voor je dat het raak is, zal nog een test doen als je nog niet ongi bent...

Liefs Sas

Nou, ik was wat te vroeg blij, vanmorgen ongesteld geworden! shit shit shit... Het is iedere keer weer flink balen maar dit was eigenlijk de eerste keer dat ik "over tijd" was. Te vroeg gejuicht dus. Hopenlijk is het de volgende keer raak, het zal toch wel eens tijd worden. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus. Ik ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil, in eerste instantie niet om zwanger te worden maar omdat ik me veel beter voel zonder die pil, nu dus sinds september vorig jaar voor een kindje. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Niemand weet dat wij "bezig" zijn en het is ook wel eens fijn om dit soort dingen te delen. Mijn vriend heeft al gauw genoeg van mijn geklets...

Terug
Bovenaan