Ik hoop het zo ......

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Ik word gewoon gek van mezelf.
Maandag 28 aug is mijn NOD maar ik heb deze maand zo sterk het gevoel dat het raak is dat ik zo bang ben voor deze dag. Ik heb wel enkele verschijnselen die erop zouden kunnen wijzen. Ik heb echt enorme gevoelige borsten (aan de zijkanten heb ik echt het gevoel van een blauwe plek) en mijn tepels zijn echt niet te houden, die zijn echt heel gevoelig. Mijn buik zorgt er ook niet voor dat mijn gedachten een andere kant op gaan, heb steken onderin mijn buik en soms lijken het wel krampen. Verder ben ik misselijk bij vlagen en heb ik erge last van windjes (sorry).
Je zou zeggen: "meid, dit zijn toch wel verschijnselen". Ik wil er alleen niet al te veel bij stil staan. Ik zou het geweldig vinden als het raak mocht zijn maar ik ben zo bang om weer een terleurstelling te moeten verwerken.

Lief dat jullie even naar mijn 'gezeur' wilden luisteren. Soms is het heerlijk om alles even van je af te schrijven naar mensen die allemaal in dezelfde situatie zitten.

Heel veel liefs San

Hi San,

Af en toe is het inderdaad om gek van te worden, maar we doen het allemaal voor een goed doel, niet waar!!!

Gewoon doorzetten en misschien binnenkort....(maandag?)

Gr. Emily

Hi San,

Af en toe is het inderdaad om gek van te worden, maar we doen het allemaal voor een goed doel, niet waar!!!

Gr. Charlotte

Hi San,

Gr. Charlotte

Hmm... er hangt hier een echo .

Balen dat je geen kijkglaasje in je buik hebt he San??
Ga hard voor je duimen dat het raak is hoor.

Liefs TeHa

Zeur maar een eind weg! Doen we tenslotte allemaal . Ik zal voor je duimen!

Hoi hoi,

Volgens mij is daar dit forum toch voor!! Dus lekker je hart luchten!!

En we hopen, en duimen, met je mee!

Groetjes,
Aimee

Terug
Bovenaan