Ik hoop morgen meer duidelijkheid te krijgen bij de dokter!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal..zoals ik vorige week al schreef had ik bruin/rood verlies!!
Sinds vorige week donderdag/vrijdag is dit weer gestopt!!dus in totaal zon 3 a 4 dagen beetje bloedverlies gehad!!
heb verder geen krampen ofzo gehad en voel me verder goed..nog steeds last van stemmingswisselingen en erg moe!!
ben vorige week donderdag bij de dokter geweest en hebben ze met zon eendebek gekeken maar ze zeiden dat het nog te pril was om iets te kunnen zien ben nu 5 wken en 3 dgn zwanger!!

moet morgenvroeg weer naar de dokter..hoop dat ik nu wat meer duidelijkheid krijg..ook als het slecht nieuws is wil ik het het liefst zo snel mogelijk horen want van die onzekerheid wordt je helemaal gek!!
Ik heb ook contact gehad met de verloskundige en zei dacht niet aan een miskraam omdat ik niet zo ontzettend veel bloed ben verloren mar ik heb zoiets van ik wil het eerst met eigen ogen zien dat het goed is voor ik het geloof!!
Ik laat het jullie morgen weten!!
Liefs Miranda

Hoi

Ik kan je alleen vertellen dat toen ik mijn miskramen kreeg ik kramp had en in 1 keer veel en helder bloed verloor.

Ik hoop dat het goed gaat en wens je veel sterkte morgen.Ik  voor je dat alles goed komt.

hoi mama van daan..dankjewel voor je snelle reactie!!
het was eigenlijk elke keer een beetje...vooral met het afvegen..en dan zat er haast niets op het inlegkruisje..
nu heb ik af en toe nog een heel klein beetje van dat vieze bruinachtige spul in mijn inlegkruisje
Maar ja afwachtten
Liefs Miranda

Terug
Bovenaan