ik hoop toch echt wat eerder te bevallen

Ik lees allerlei damens die al tegen de uitgerekend datum zitten over er net over heen. Zelf hoop ik heel erg er op dat ik wat eerder beval. Dit roep ik trouwens mijn hele zwangerschap al. Dat ze maar twee weken eerder moet komen, omdat ik het zat ben.
En nu zo de laatste loodjes begonnen zijn, hoop ik het nog meer. Mijn buik doet bijna constant zeer en doet nog meer zeer als ik iets ga doen. Alleen na een poos liggen ontspant hij iets. De rest van de tijd heb ik het idee dat ze er aan de voorkant uit zou willen breken.

Afgelopen dagen heb ik het 's avonds het telkens erg warm en ben ik regelmatig misselijk en moet ik weer spugen. Ik hoop dat dit allemaal voortekenen zijn, maar ja verder is het gewoon afwachten.

Mijn zoontje is vier dagen eerder bevallen en ze zeggen dat een tweede vaker eerder komt dus ik blijf maar goede hoop hebben.

ik zit al wel over de datum heen maar daar had ik al rekening mee gehouden andere 2 bij mij zijn ook later geboren ik hoop voor je dat ze snel komt zeker als je je eigen niet goed voelt

Terug
Bovenaan