Ik hoor er ook bij!!

A

Anoniem

Guest
Dag dames, ben er net achter gekomen dat ik 5 weken zwanger ben. Heb vanavondt al cadeautjes gekocht voor mijn moeder, schoonouders en mijn eigen opa en oma. Ik ga het van het weekend vertellen, fijn met vaderdag. Of vinden jullie het te vroeg? Ik kan niet meer wachten, wil het van de daken schreeuwen. Ik denk maar zo: als het mis gaat, gaat het mis. Weten de mensen in mijn omgeving het, dan krijg je wel alle steun. Heb sinds vanavond steken in mijn linker onderbuik en moet veel plassen. En een heel opgeblazen gevoelen. Moet mijn riem zelfs twee gaatjes losser doen. Groetjes

hey zonnestraal GEFELICITEERD!!! geniet er lekker van..ja dat ken ik heb ik ook last van hahahah heb je ook last van veel afscheiding meer als normaal?bij mij is het doorzichtig met een beetje wit echt veel afscheiding niet normaal...groetjes maris

Proficiat. Als jij het wilt vertellen dan moet je dat gewoon doen. Als het misgaat wil je dat ook met mensen delen. Probeer daar niet al te veel aan te denken.

liefs
talke

Gefeliciteerd!!!

Ook wij hebben het aan de mensen die voor ons belangrijk zijn verteld. Ouders, zussen, en beste vrienden. Dat zijn toch de mensen waar je ook op terug wilt vallen als het niet zo goed gaat.
Echt openbaar zeg maar, hebben we het na de eerste echo met de verjaardag van mijn vriend gemaakt. Toch was die tijd ertussen ook heel leuk. Je hebt met z'n 2en een geheimpje, en daar hebben wij toch ook ontzettend van genoten. Klinkt stom, maar het gaf ons weer een extra soort verliefdheid. Nu nog trouwens, maar het is wel een heel apart gebeuren.

Geniet er lekker van.

Gefeliciteerd!!!!!
Welkom bij de club. Gewoon vertellen als je het wilt vertellen. Ik heb het gisteren aan mijn ouders verteld, en ik was pas 2 dagen overtijd. Tuurlijk kan het misgaan, maarja, zoals hierboven al beschreven staat: dan krijg je ook steun, terwijl je het anders alleen moet doen.
Niet druk maken en gewoon genieten.

Groetjes Sharon.

Hallo dames, vandaag heb wij het bekend gemaakt bij onze ouders en bij mijn opa en oma. Ze vonden het allemaal geweldig. Tuurlijk het is nog vroeg, ga nu de zesde week in, maar blij waren ze. Kan niet wachten tot ik naar de verloskundige ga. Heb vandaag een afspraak gemaakt voor 25 juli a.s. (dan ben ik 11 weken zwanger).  Hoop natuurlijk dat alles goed gaat, maar kan altijd bij haar terecht als ik vragen had of onzeker ben. Maar nu voel ik me geweldig. Heb echt in de gate dat er vanalles gaande is in mijn buik. Ga vanaf nu ook een dagboek bij houden. Schrijf iedere dag hoe ik me voel en wat ik ervaar. Hoop dat ik het volhoud, ben namelijk niet zo'n schrijven. tot gauw, groetjes een aanstaande moeder.

Gefeliciteerd allemaal,
Ik ben vandaag  6  weken zwanger ben ook erg blij, mijn ouders, schoonouders en zus en beste vriendin weten het ook al erg blij allemaal.
Ook ik wil het wel vd daken schreeuwen echt zo speciaal gevoel.

Heb ook last van een opgeblazen gevoel mijn broek die los zit draag ik open vind het niet fijn als hij dicht is.
moe, plassen en misselijk heb ik ookal, maar goed je voeld dat je zwanger bent, en dat is ook wel fijn.
Ik ga na het weekend de verloskundige bellen voor een afspraak.
Geniet er van
Liefs Kyrabella

Terug
Bovenaan