Haha inderdaad, het is nog even wachten voordat we weten of het een jongetje of meisje mag zijn! Ik denk dat ik ook echt te nieuwsgierig ben, en het super graag weten wil. Maar voor de familie en vrienden denk ik dat we niks zeggen, verrassing!!
Als ik het zelf heb uitgerekend kom ik uit ongeveer op 14,15 of 15 juni 2013. En jij mahemi?/jullie?
Uiteraard ook van harte gefeliciteerd!!
Ik wist al voordat ik een positieve test deed dat ik zwanger was, want ik kreeg net voor mijn ongesteldheid zulke steken in mijn lies, aan de linkerkant, heel erg. Ook precies een week voor ongesteldheid enorme gespannen en pijnlijke borsten. Heb ik nog nooit gehad!! Dat was voor mij een voorgevoel. En dat wordt elke dag stukje meer, maar dat hoort er allemaal bij.
Ik heb over de hele dag genomen ongeveer 3 a 4 keer flinke menstruatieachtige krampen, dat kan heel erg zijn als ik moe ben (dus savonds) anders is het te doen. Verder geen ochtendmisselijkheid, wel tegen het einde van de dag een beetje, maar misschien ook door lege maag. Ik had ook ruim voor mijn ongesteldheid ineens last van maagzuur, hoort er ook bij. Dus ik eet niet te veel, wat meerdere porties op de dag. Savonds voor het slapen gaan al helemaal niks, dus gevoel dat ik sochtends (nu dus) flink honger heb! Wel merk ik nu al 3 avonden dat ik savonds erg moe ben, dan beetje vlagen van misselijkheid heb (oid, nog niet echt duidelijk) beetje duizelig en maagzuur. Voel me dan toch niet zo fit. Lekker vroeg slapen doet wonderen want overdag gaat het tot op heden prima! En, niet te vergeten erge last van mijn onderrug!
Wat een verhaal he? Maar zo voel ik mij een beetje.
En jij? Heb jij hele andere klachten of juist een beetje dezelfde?