ik hou het en meiden heel erg bedankt

A

Anoniem

Guest
ik had 3 weken gelden vertelt dat ik net 5 weken zwanger was en dat me vriend niet meer veder wou en ik wist niet of ikhet moets houden
maar ik weet het nu zeker ik hou de kleine vben nu 8 weken en wil iedereen die me steunde bedanken heel veel kusje voor jullie voor het helpen
me ex vriend wil het ook houden en we gaan het samen doen ook al zijn we niet meer samen deze kleine verdient het

He lieve Daantje

Wat fijn om te lezen   dat jullie toch voor de baby gaan ondanks dat jullie niet meer samen zijn!!
ik had van de week een topic voor jou geschreven omdat ik wilde wetet hoe het nou met je ging, bij deze weet ik en de rest het

wij zijn er om elkaar te steunen ook in moeilijke tijden

meid ik wens je veel succes en hoop nog wat van je te horen of te lezen!
dikke knuffel van prietje

Lieve Daan,

Wat goed dat jullie ondanks dat jullie niet meer bij elkaar zullen zijn toch voor gekozen hebben om het kindje te houden!!! Hoop dat je nu ook wat van kan gaan genieten want dat is nu door dit alles natuurlijk op een laag pitje komen te staan!! Terwijl het toch zo'n mooi wonder is allemaal!!!
Wens je heel veel succes met je zwangerschap en hé als we iets voor je kunnen doen door te mailen laat het maar weten hoor!!!
We zijn er voor elkaar echt waar en niks te danken doen we graag!!!

Liefs Sandy

Lieve Daniëlle,

Wat een fijn nieuws! Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en dat je je bij zijn beslissing hebt kunnen neerleggen. Het is van groot belang dat jij je zowel lichamelijk als geestelijk goed voelt tijdens je zwangerschap; jouw gesteldheid beïnvloedt natuurlijk nu twee levende wezens. Ik wens je alle goeds en hopelijk gaat de zon voor jou weer gauw volop schijnen.

Veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

Liefs,

Tammy

Gelukkig! Ben blij dat je je hart volgt. en goed dat je ex-vriend er ook zo over denkt. Het is geen geweldige situatie en ik had het je ook anders gegund, maar hoe het ook zij, het gaat je lukken.

Groetjes
talke

Hoi meis,

Ik ben blij om te lezen dat je besloten hebt dat je je kindje houdt.
Ook fijn dat je ex-vriend je gaat bijstaan met de opvpeding,
Geniet van je zwangerschap!!

Liefs, Nadine.

hallo meis,
fijn dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen en dat er nu tijd voor je is om langzaam te gaan genieten , ik hoop dat we nog eens van je horen en anders heeeeeel veel succes voor de toekomst
liefs tamaar

veel geluk in de toekomst gewenst en een goede zwangerschap...probeer er toch een beetje van te genieten want het gaat erg snel!!

toi toi liefs sweety (bijna 11w zw)

Terug
Bovenaan