ik hou mezelf voor de gek...

Hoi allemaal,

Ik weet dat ik niet zwanger kan zijn: ik ben 20 dagen geleden gewoon ongesteld geweest en volgens mijn ovulatietest heb ik nog geen ei gehad. Toch ben ik sinds een paar dagen geregeld misselijk (zo van:geef maar over dan ben je ervan af -> of valt het me nu gewoon meer op, had ik dit altijd al?), ik heb het idee dat mijn onderbroeken strakker zitten (nee, ik ben niet aangekomen dat heb ik al gecontroleerd) en gisteren had ik de striemen van mijn (al wat oudere) bh in mijn borsten staan, die al een hele tijd gespannen zijn...
Wie herkent dit van zichzelf: weten dat het niet kan, maar toch van alles voelen. Kan je echt schijnzwanger zijn? ;-)

Groetjes Kiki
 
Hoi Kiki,
Erg herkenbaar hoor...Ik weet zelf ook af en toe niet meer wat ik voel,of hoor te voelen. Misschien heb je toch een ovulatie gehad en heeft de test dit niet aangegeven..? Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Hebt je wel op de "goede" dagen gevreen? Je zult toch af moeten wachten...Wanneer is je nod? De mijne a.s donderdag...of zaterdag,aangezien in begin te geloven dat ik een cyclus van 30 dagen heb...
Succes ermee en ik hoor het wel van je..
Liefs Esther
 
Hoi,
Ik wil je geen valse hoop geven maar je bent niet de eerste die gewoon ongi werd tijdens een zwangerschap. Was je erg ongi of was er voornamelijk oud bloed?
Als je zekerheid wil dan zou ik als ik jou was even een testje doen.
Succes!
gr.Inge
 
Ik herken dit zo goed alleen is mijn probleem dat ik inmiddels al 10 weken niet ongi ben geweest. En een test wijst uit dat ik niet zwanger ben. Heel erg vervelend, er is inmiddels geen peil meer op te trekken bij mij. groetjes nicole
 
Ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil en bij een cyclus van 28 dagen zou mijn nod op 8 april zijn. De menstruatie die ik in de tussentijd gehad heb was wel anders dan anders met ook wel echt rood bloed...
Ik wacht het allemaal nog maar even af, ik durf niet te rekenen op zoveel geluk.
Nicole, wat vervelend, al 10 weken niets en ook niet zwanger. Heb je je huisarts al om advies gevraagd?
Bedankt voor jullie reactie,
liefs Kiki

 
heb de huisarts gebeld en die zegt dat je tot een jaar na het stoppen met de pil nog onregelmatig ongi kunt zijn, maar ik vind het heel vervelend. Hoop voor jou ook het beste kiki. het is inderdaad maar afwachten.
liefs nicole
 
Terug
Bovenaan