ik houd vocht vast!

Hallo allemaal!
Inmiddels ben ik alweer 38 weken zwanger.Mag verder helemaal niet klagen ik kreeg de "kwaaltjes"allemaal op het laatst.Maar nu heb ik sinds zaterdag gigantische dikke voeten,enkels en handen.Ik hou dus vocht vast.En nou hoorde ik wel van ja dat zijn de laatste loodjes maar mag ik nou nog wel zout enzo?heeft iemand hier ervaring mee?Ik bel sowiso wel de vv op maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.dank jullie wel
liefs mirelle
 
hoi mirelle,
het kan ook zijn dat je bloeddruk stijgt als je in een keer zoveel vocht vast houd zou het effe na vragen bj de verloskundige voor de zekerheid
succes
 
ik zou toch maar even na laten kijken, kan nl best wel zijn dat je toch zwangerschapvergiftiging begint te krijgen, mn vriendin had dit nl ook pas op het laatst en ook opeens dikke voeten enz.

Ik zou voor de zekerheid even naar vk gaan voor bloeddruk en urine...
Weet je ff zeker hoe en wat.

Succes! Gr Aaltje (34+2)
 
mijn schoonzusje had dit ook en mocht helemaal geen zout hebben terwijl ze dit wel at tomaten met peper en zout was haar favo gerecht.

laat je toch maar even checken op je urine dat er geen eiwit in zit.

succes.
 
Hoi Mirelle

Ik hield in de laatste weken van mijn zwangerschap ook zoveel vocht vast (drie +++ als dat je wat zegt). Ik weet precies hoe je je voelt: vreselijk opgeblazen!! Bij mij werd mijn bloeddruk extra in de gaten gehouden, en inderdaad, op het moment dat die steeg en ik bovendien eiwitten in mijn urine kreeg werd ik doorverwezen nar het ziekenhuis. Maak je vooral geen zorgen, je wordt nu tenslotte extra goed in de gaten gehouden dus het komt helemaal goed! Bovendien geef je aan dat je al 38 weken 'onderweg' bent dus de baby mag in principe komen. Veel succes met je bevalling!
 
Terug
Bovenaan