Ik kan bijna niet meer lopen......

Hoi Medezwangeren en mamma's,

Ik heb een vraag....
Ik heb sinds een paar dagen dat als ik even heb gezeten,  ik dus niet meer op kan staan, als ik eenmaal sta dan kan ik niet lopen van de pijn in mijn schaambeen en laag onder in mijn rug, mijn zoontje naar de peuterspeelzaal brengen is niet ver maar ik haal het niet van de pijn en fietsen lukt al helemaal niet.  Ik slaap goed totdat ik me moet omdraaien, mijn linkerbeen werkt niet mee en doet dan vreselijk zeer aan mijn schaambeen,  als ik 's ochtends opsta heb ik bijna nergens  last van totdat ik een beetje op gang ben......

Herkent iemand dit???????

Groetjes, Angel
28 weken &  5 dagen  

Hoihoi
dit probleem heb ik ook en ...het hoort erbij.
Je bekken is al aan het verweken, waardoor je die druk voelt op je schaambeen.
Bij mij is het alleen zo dat ik er het meeste last van heb als ik te lang heb gezeten.
Als ik eenmaal op gang ben gata het wel weer.
Het is trouwens de ene dag erger dan de andere.
Groetjes RB

Hoi hoi!!

Tja...heel herkenbaar (helaas!)Ik slaap helemaal
niet goed meer door de bekkenpijn.Ook veel pijn aan mijn
linkerbeen trekt naar het schaambeen.
Ik slaap ook met een kussen tussen de benen,misschien een tip.
Sinds deze week heb ik ook veel last van mijn rug.
De laatste loodjes he.......
Veel succes ermee.

Groetjes Maaike 35wk 3 dg

Hoi,

Je zou voor de zekerheid toch eens contact met een osteopaat of een fysio kunnen opnemen. Ik kreeg met 24 weken ook dit soort klachten en ben toen gelijk naar een osteopaat gegaan (werkt een dag in de week bij de vk op de praktijk, een vriendin van mij had hele goeie ervaringen met osteopathie). Na de eerste behandeling waren mijn klachten bijna helemaal weg. Ik ben nu   3 keer geweest (een keer per 4 weken) en heb helemaal geen last meer van mijn bekken. En mijn bekken was heel week zei hij, en mijn bekkenbodemspieren werken niet helemaal zoals het hoort, maar toch ben ik nu pijnvrij.

Een beetje pijn hoort erbij, maar pas op dat je niet te lang doorloopt. Misschien is het wel een vorm van bekkeninstabiliteit.

Syl
35+1

Bedankt voor jullie reacties,

Ik slaap al met een voedingskussen en slaapt heel prettig maar heb bij mijn eerste kindje een baarmoederverzakking gekrgen door de zware bevalling, misschien heeft dat er ook wel mee te maken, ik moet morgen naar de verloskundige en dan ga ik het toch maar even navragen want ik moet toch nog wel eventjes.......

Groetjes, Angel

hoi,

Toen ik  5 1/2 maanden zwanger was kon ik ook bijna nietr meer lopen.
Ik heb toen aan de verloskundige gevraagd wat dan kon zijn en zij zei dat het bekkeninstabiliteit was.
Ik heb bijna 2 maanden met krukken gelopen en dat is geen pretje.
probeer het maar op kukken te lopen tewijl je hoogzwanger bent.
Als ik jou was zou ik toch even een onderzoekje laten doen en veel te rusten (al is dat moeilijk met nog een kind)!!
Veel succes

Groetjes een trotse moeder

Terug
Bovenaan