Ik kan bijna niet meer lopen!

ik weet niet wat je klachten zijn waardoor je niet meer kan lopen, maar het zou heel goed bandenpijn of bekkeninstabiliteit kunnen zijn. Ik zou er niet le lang mee blijven "rondlopen", maar even contact opnemen met verlosk of huisarts om diagnose te stellen. Want je moet nog wel even he. En misschien heeft vk wel paar handige tips, waardoor bewegen stukje makkelijker gaat.
Sterkte! Mira, sinds 02-01 trotse mama van Jaap

Ik ben vandaag na de VK geweest want ik kon nog bijna niet meer opstaan van mijn stoel. Nu zei de VK dat het kindje zich aan het draaien was maar daar de ruimte niet goed voor had waardoor ik het zo goed voelde... De pijn kon nog aanhouden maar het zou na 2 weken zeker over moeten zijn...
Bedankt voor je reactie!
××× Yolanthe 26 weken

Hoi,

misschien ligt het kindje al met het hoofdje naar beneden en een stukje in het bekken? Ik heb ook een periode gehad rond 28-30 weken dat het leek alsof ik hoogzwanger was zoals ik liep. De vk heeft toen (gelukkig) per ongeluk het kindje uit het bekken gehaald omdat ze wilde voelen hoe het lag. Eerst baalde ik hiervan want het lag dus al goed maar ik ben er tot op de dag van vandaag blij om dat het gebeurd is want ik ben nu 39,3 weken zwanger en heb er weing tot geen last meer van.

Groetjes Linda

Hallo,
Ik ben nu inmiddels 3 dagen verder maar ik kan nog steeds bijna niks...
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Het wordt steeds maar erger dus ik heb nog maar een afspraak bij de VK gemaakt!
Jullie horen het nog wel!
DOeiiDOeii... ××× Yolanthèèèè
26 weken 3 dagen..

heel goed dat je nogmaals afspraak hebt gemaakt bij verlosk. Want t is echt balen dat je weinig vooruit kan.
Vraag de verlosk of zij een fysio/ caesartherapeut  weet die ervaringen heeft met zwangeren. Dat kan heel goed helpen, een vriendin van mij heeft een caesar-therapeut gevonden en daar veel baat bij gehad. Ze beweegt nu weer veel soepeler en heeft oefeningen voor als t weer minder mocht gaan.
Sterkte, groetjes mira

Hallo,
Het blijkt dat mijn kindje al in mijn bekken ligt en nog probeert te draaien waardoor ik zoveel pijn en last heb.
Het kan tot mijn 40e week duren en ik ben pas 26 weken en 5 dagen!
Ik weet niiet of ik dit vol houdt maar het zal maar moeten he!
PhoePhoe.. Hier had ik echt niet op gewacht!
Ik heb idd een therapeut maar dat is wel ff relaxd maar daarna is het weer hetzelfde...
Njaa ik probeer der maar het beste van te maken he!
××× Yolanthèèèèèèè

Fijn....NOT!
Hopelijk daalt je kleintje dan snel in. Het schijnt dat dat nogal eens verlichting brengt.
Veel sterkte in ieder geval en geniet van de korte momenten dat het wel ff pijnvrij is!!
Groetjes, mira

Terug
Bovenaan