Ik kan bijna niet meer wachten...

Owwwwwww... Ik ben nu 38+6 weken en ik kan gewoon niet meer wachten tot mijn kleine hummel zich aandient.
Er gebeurt nog niets, geen vruchtwater, geen bloedverlies of overduidelijke slijmprop. Alleen maar dat zeuerende gevoel in mijn onderrug (menstruatierugpijn).

nog even wachten....

Ik ben ook zoooo nieuwsgierig! Ik ben ook zo benieuwd wanneer de bevalling begint en hoe het dan verder gaat lopen.

Ik moet me elke keer voorhouden dat het zo maar ineens kan starten, maar ook dat het nog wéken kan duren. Nou ja, 2 1/2 week dan, want ik ben nu 39 + 3dgn, maar je weet maar nooit....

Liefs, K

Ik heb dat ook. Geen idee hoe het moet beginnen en wat er dan precies met me gebeurt. Theoretisch weet je het natuurlijk wel, maar hoe gaat het straks met mij? Ik ben nu 39+5. Ik vind het afwachten echt lastig worden... Laten we maar goed duimen voor elkaar.
Monika

Ik zit ook nog te wachten, ben nu 38,6 en van mij mag het komen. mijn oudste is met 39,1 geboren en natuurlijk weet ik dat ik daar niet op mag rekenen maar het zou nu wel erg welkom zijn hoor. Balen als je op zo'n forum zit en aan het eind van de maand bent uitgerekend, iedereen gaat je voor. Nou ja, onze tijd komt nog wel. Sterkte allemaal.

Ik ben ook nog in afwachting en ook baal verschrikkelijk van het zwanger zijn, ik ben nu 39 weken en 1 dag en elke dag hoop ik dat er iets gaat gebeuren maar helaas.....! Afgelopen woensdag ben ik gestript, het deed zeer en heeft niks opgeleverd maar ik wil ingeleid worden en dat kan ook mits ik ontsluiting van de grote van een vingertop heb maar dat was afgelopen woensdag dus niet het geval de baarmoedermond was nog helemaal gesloten! Omdat mijn vorige bevalling eindigde in een keizersnede mag er geen medicatie gebruikt worden om de baarmoeder te laten rijpen, het litteken kan scheuren als de baarmoeder te week wordt (dat heb ik weer) Maandag moet ik weer terug komen maar ik wil de baby er volgende week echt uit hebben desnoods met een keizersnede maar het moet eruit want ik ben het meer dan spuugzat!

Groetjes,

Puk

ook ik ben zoooo nieuwschierig:)
Ben enrom benieuwd hoe t allemaal gaat straks, de bavalling, en dan zo'n kleine.
heel veel zin in.

Nou dames, super lang kan t allemaal niet meer duren, dus zet m op!!

liefs

Terug
Bovenaan