Ik kan en mag iets nieus

A

Anoniem

Guest
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.

Ik mag van papa en mama nu wel eens uit een gewone beker drinken. En dat is leuk joh. Ik zag het steeds bij mijn twee grote neven en ik wilde dat ook. Ik kan het al helemaal zonder knoeien. Ik ben nu stiekem ook meer aan het drinken omdat ik het zo leuk vind.

Moet je ook een keer proberen is leuk joh. Dan ben je net groot.

Dikke knuffel
Maaike

Hoi Maaike,

Gelukkig mag ik het ook van mama. Drink al best lang uit een beker, maar af en toe gooi ik het over mezelf heen en dat is wel heel vervelend! Dus oppassen, want het is dan heeeeeel koud.

groetjes Feline

Hoi Maaike,

Zo'n beker vind ik ook reuzespannend. Als mama het samen met mij doet, gaat het heel goed en kan ik heel netjes drinken. Maar zelf vasthouden mag ik alleen in bad. Ik gooi namelijk alles in 1 keer over mij heen. Mama doet er dan wel eens koud water in en dan moet ik heel erg schrikken, haha.

Groetjes,
Sven

Hallo,

ik drink al vanaf dat ik 1 jaar werd uit een beker. Soms vind ik het leuk om over mezelf heen te gooien, maar dat vind mama weer niet leuk, wrm weet ik ook niet hoor!!

Knuffel Dylano.

Hoi Maaike,

Ik mag alleen helemaal zelf uit een beker drinken als we aan tafel zitten met z'n allen. Dan krijg ik een klein beetje in een beker. Ik kan het heel netjes, maar dat doe ik niet altijd!
Weet je wat trouwens nog leuker is? Uit de glazen van papa en mama drinken. Dat ziet er pas stoer uit!
Ik heb een grote zus. Zij mag wel altijd uit een gewone beker drinken. Als zij en mama dan even niet goed opletten, dan pak ik stiekum haar beker en drink daar wat uit!

Groetjes, Bas

Hoi,
Ik mag het nog niet zelf..
Mijn onderlipje sluit ik nog niet helemaal netjes aan, en dat word zo'n knoeiboel dan he..haha
Ik giet alles in mijn mond die ik wagenwijd open houd..
Volgens mama moet ik nog even oefenen, samen met haar..
Maar ach..ook dat leer ik vast wel voor ik oud ben..haha
Gr Lieve

Terug
Bovenaan